תקשורת ומדיה

חצרוני: "'הארץ' - אשכנזים שרוצים לחלוק את רכושם עם כושים ופרענקים"

הפרופסור המושמץ התעסק ביממה האחרונה בלקטול גופי תקשורת, כאשר על ערוץ 14 ועיתון "הארץ" הוא אמר: "שני ערוצי תעמולה שבמקום לטפח אותי מעדיפים טאלנטים שמנים בלי שיער"
מערכת ice |  1
אמיר חצרוני (צילום פייסבוק)
הפרופסור אמיר חצרוני, הפנה את ההטרלות שלו בטוויטר כלפי גופי תקשורת, בסוף השבע הזה. כך הוא כתב על ערוץ 14 ועיתון "הארץ": "המאבק על ההפיכה המשפטית הוא קונפליקט בין הארץ לערוץ 14. שני ערוצי תעמולה שבמקום לטפח אותי מעדיפים טאלנטים שמנים בלי שיער. בכל זאת יש הבדל. ערוץ 14 מייצג סדיזם. הם באמת נהנים מלדפוק ערבים ושמאלנים. הארץ הוא ממלכת המזוכיזם. אשכנזים שרוצים לחלוק את רכושם עם כושים ופרענקים. זה פחות מסוכן".
אמש (יום שישי), גם קשת 12 ורשת 13 חטפו ממנו: "חזון אחרית הימים. ליטל שוורץ מערוץ 13 מתארחת בסברי מרנן בערוץ 12 בפרק כפול מיוחד לפתיחת העונה! אולי בכל זאת יש עתיד למדינה היודו-נאצית?" וגם כאן 11 קיבלו מנה: "כמה כסף השקיע תאגיד כאן מכספי המיסים שלי בזבל של נועה קירל והאירוויזיון בשביל חמישה אחוזי רייטינג?".
פתיחת הירייה של המתקפה הזאת הייתה ביום חמישי, גם של ערוץ 14 היה על המוקד: "ישבתי עם הכוסית שלי על הספה בסלון. התמזמזנו - כנהוג ביום חמישי. ניסינו להשאיר מאחור את ההפגנות והפיגוע. צפינו במיטב הסרטונים של ירון זליכה ואראל סגל. השנים לא היטיבו עימהם. הפלולה של זליכה לפחות מוחבאת מתחת לחולצה שמעל לכרס. אראל מצטלם עם צלקת שמעלה תהייה - אין מאפרת בערוץ 14?".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין צורך לתת במה לאדם לא שפוי (ל"ת)
    תפסיקו להציג אותו 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור