בארץ

אמיר חצרוני מכריז: "יהדות דת מכוערת של אנשים מכוערים"

הפרופסור שיתף תמונה של חפץ עתיק ממצרים, שהביא אותו למסקנה עם עקיצה לכיוונה של שרה נתניהו, שעברה מצור במספרה: "גם אם יעשו גוונים בכיכר המדינה - יישארו מכוערים"
מערכת ice |  3
אמיר חצרוני (צילום באדיבות המצולם)
אמיר חצרוני פרסם ציוץ אנטי-ציוני נוסף, בו היא שילב עתיקות ממצריים, את הרב קנייבסקי וגם עקיצה לשרה נתניהו, שעברה אמש מצור במספרה. כך הוא כתב: "סליחה, שאני לא כותב על הדיקטטורה היודו-נאצית, אבל תראו איזה קישוטים יפים היו בקבר מצרי לפני 4,000 שנה! תשוו לדרעק בקברים של הפרזיט קנייבסקי, הטראנסוויסטיסט עובדיה, והקוקו-קוק. המסקנה הבלתי נמנעת היא שהיהדות דת מכוערת של אנשים מכוערים. גם אם יעשו גוונים בכיכר המדינה - יישארו מכוערים.
   
אמש, הפרופסור קרא להשתמטות, כאשר שיתף את הכתבה של נדב איל ב-ynet תחת הכותרת "צוות א' ב'שלדג' לא יגיעה למילואים: 'לא נשרת דיקטטורה'. בכותרת המשנה נכתב: "6 חברי הצוות, שחתמו על התנדבות ומשרתים יחד עשרות שנים, תיארו כי הם חרדים לגורל המדינה עקב המהפכה המשפטית: "יצאנו למהלך הזה בצער רב. אלמלא אובדן הדרך של המדינה היינו ממשיכים ל-30 שנים נוספות". חצרוני הוסיף כיתוב לשיתוף: "מזמן הגיע הזמן - אהל למה לסרב אם אפשר להשתמט בכיף וכחוק?!".
את הציוץ על צוות שלדג הוא חתם במתכון משלו לפירוק הממשלה: "קיבלתם צו גיוס? בקשו לראות קב"ן. כשהתור אצל הרב"ן יהיה ארוך מהתור לגיבוש סיירת - הדיקטטורה היודו-נאצית תיאלץ להחזיר ציוד".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    או שהוא עושה הצגה או שהוא חולה . לדעתי הוא חולה . (ל"ת)
    קיבוצניק 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    חצרוני המכוער נותן ציוני יופי ?
    מאיר 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר התרגלנו לשטויות שמדבר חצרוניאבל עכשיו הוא התעלה על עצמו וגם נותן ציוני יופי ???? תסתכל במראה ותיבהל ממה שתראה. כשרואים אותך אפשר להבין מאיפה צמחה התיאוריה של דראויין שהאדם נוצר מהקוף.
    סגור
  • 1.
    תיקון לנכתב בידיעה
    שגיא נאור 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הציוץ של חצרוני הוא לא אנטי-ציוני כי אם אנטישמי, ואם לדייק, אוטואנטישמי (שמי ששונא את עצמו). הציוץ מראה שהוא מתנגד ליהדות וליהודים, ההתנגדות לציונות היא על הדרך. ניכר כי מדובר באדם מתוסבך ששונא את עצמו ואת עמו. מאחל לו פיוס עם שניהם.
    סגור