תקשורת ומדיה

אברי גלעד מזועזע: "מה יוצא לך מהפה? דיבור מסריח"

אחרי הסרטון בו אמר לח"כית מיש עתיד מירב בן ארי שיש לה קול ספונג'ה, והיא לא קיבלה את התנצלותו לאחר מכן, אברי גלעד גם זעם על הח"כ: "מה זה הדיבור הזה? תתעשת, איש תרבות מבטא גם מסרים קשים באופן תרבותי, לא כאחרון עברייני הצעצוע"
דוד זולדן |  10
אברי גלעד (צילום פייסבוק/ אברי גלעד)
ח"כ מירב בן ארי הגיבה במליאה ללייב המלגלג של ח"כ אלמוג כהן והבהירה שהיא לא סולחת לו, מסתבר שהווידאו שהעלה הצליח לגרום ללא מעט דמויות שחיבבו אותו לצאת נגדו על הדברים שאמר.
אברי גלעד כתב: "אלמוג, דווקא התרשמתי ממך לטובה כשהתארחת בתכנית הבוקר לפני הבחירות.  אמרתי איש שטח, רואה מה צריך לעשות,  יפתיע לטובה. אתה אכן מפתיע, אלמוג, לרעה. לזוועה. מה זה הדיבור הזה? מה יוצא לך מהפה? הבאת דיבור מסריח למשכן. ואל תגיד גם הם. כרגע, אתה הכי. איש תרבות מבטא גם מסרים קשים באופן תרבותי, לא כאחרון עברייני הצעצוע. תתעשת אלמוג, דבר יפה. עוצמה יהודית זאת עוצמה המבוטאת באופן יהודי. דרך ארץ, מכיר? קשה לך? גזגז.

הח"כית אמרה כזכור: "אלמוג כהן שלח לי הודעה ולא עניתי לו. זה לא מספיק! לא מתנהגים ככה, לא אליי ולא לחברי הכנסת הערבים שיש לי איתם ויכוחים בלי סוף. הם נבחרי ציבור ואתה נבחר ציבור, במקום לקחת את הכוח שנתן לך הציבור כל מה שאתה עושה, בטח בחודש האחרון, זה להתנהג בצורה מתחת לכל ביקורת". בסוף נאומה הוסיפה בן ארי: "אתה יכול לשמור את ההתנצלות לעצמך כי אני ממש לא סולחת. לא מתנהגים ככה".
 

חבר הכנסת אלמוג כהן מעוצמה יהודית מוסיף למשוך תשומת לב תקשורתית והשבוע יש שיאמרו שהלך קצת רחוק הפעם. במהלך ההצבעות במליאת הכנסת על הרפורמה המשפטית הפעיל כהן לייב בפייסבוק שנמשך זמן ארוך מהרגיל ובו תיעד את עצמו מתבטא בחריפות יתרה כלפי חברי כנסת מהאופוזיציה.
 
במהלך השידור נשמע כהן צועק על חבר הכנסת עופר כסיף: "אוסקוט! ברה! ברה!" ונימק את התנהגותו: "אתה מדבר אליהם בשפה שלהם הם מבינים אותך. כמו כבש צריך לדבר אתו כי הוא לא מבין עברית". על חבר הכנסת אחמד טיבי אמר כהן: "זה רופא - בכלב שלי לא הייתי נותן לו לטפל".
מטיבי עבר בלהט למירב בן ארי מיש עתיד: "זאת עם הקול של מי שעושה ספונג'ה". יש לציין כי כהן התייחס בציוץ בדף הטוויטר שלו והסביר את עצמו: "במהלך הלייב שהעליתי ממליאת הכנסת כיניתי את חברתי ח"כ מירב בן ארי באמירה לא מוצלחת, ועל כך התנצלותי. מעריך אותך מאוד מירב, סליחה".
ח"כ אחמד טיבי הגיב לדבריו של כהן ועקץ בארסיות: "כשאין צוואר, החמצן מגיע לאט למוח, זו בעיה. עם האנשים האלה בנימין נתניהו עושה את מה שנקרא הרפורמה המשפטית. תחתית שרשרת המזון האנושית".

תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    בן ארי צודקת, זה פשוט מבזה (ל"ת)
    ימני על מלא 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    מגיש פוליטי
    ס 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אברי לא הייתי רוצה לשייך אותך לשום מפלגה אלא להיות לויאלי אתה מזועזע??? מדוע אתה לא מזועזוע מפליטות הפה של השרים מגוש המרכז ושמאל על דבריהם שגורמים לפילוג בעם? אלמוג דיבר לא יפה לעשות כתבה ולהיות מ"זועזע" אוי אוי אוי הפכת להיות שופר של צד אחד? אז זו בושה ואני לא מזועזעת ולא מופתעת כמוך. אתה פשוט בושה!!!!!!
    סגור
  • 6.
    ככה זה
    יוסי 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשלוקחים פאשיסט קטן ופרימיטיבי, שמעולם לא חינכו אותו כי לא היה מי, ושמים אותו בכנסת, במפלגה שבמדינות מתוקנות אין לה שום זכות קיום.
    סגור
  • 5.
    גן ילדים....
    אלמוני 03/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כבוד...כבוד...אגו בכמויות... העיקר יש תלוש שכר בסוף חודש. היה אחד שלא היה לו שק ביצים ורצה להיות ח"כ - התייעץ עם חברו - אמר לו שאין לו מה לעשות שם - שאל אותו למה? - כי כל היום מגרדים את הביצים ולך אין...
    סגור
  • 4.
    כל הכבוד אברי! ימין ישר ונקי
    שלומי 02/2023/25
    הגב לתגובה זו
    8 1
    אנו נותנים למתגדנו לגיטימציה ע"י דברים כמו שהאידיוט אלמוג כהן. הצבעתי לך, תכבד את עמיתך, גם ככה אנו קרבים למלחמת אחים ויש בעבודה שלי הרבה שמפסיקים ללכת למילואים!!!! מספיק אויבים מבחוץ יש לנו, חייבים להתנהג כמו בני אדם.
    סגור
  • אין חיה כזאת..
    יוסי 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ימין ישר ונקי..
    סגור
  • 3.
    אברי צודק. איש שטח מעולה ,רק הלייב הזה היה מיותר
    תתעשת אלמוג, אל תתן 02/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 4
    להם לחגוג עליך. חבל. תתנהג כמו חכ מכובד.
    סגור
  • איש שטח מעולה??
    יוסי 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תלוי בשטח. רק כשהשטח הוא כמו מזבלת חיריה.
    סגור
  • 2.
    חחחח לא !!! כי הססמאל נופת צופים צואתי
    אילן האקדמאי 02/2023/25
    הגב לתגובה זו
    4 4
    הטעות שלו זה שהתנצל חבורת הפושעים של הסססמאל לא מפסיקה להסית לרצח גזענ ות והוא מתנצל על ספונגה
    סגור
  • 1.
    איש תרבות?
    ג.ש. 02/2023/23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ממתי אלמוג כהן איש תרבות? מעולם לא היה וכל מילה שלו מרחיקה אותו מההגדרה הזו.
    סגור