תקשורת ומדיה

הדס שטייף מאיימת בתביעות: "מה האובססיה? שיטת חיזור מודרנית?"

כתבת גלי צה"ל, הדס שטייף, מאיימת לתבוע בדיבה ולשון הרע את מי שימשיך לטעון שהיא פרצה לכאורה למכשיר הטלפון של אפי נווה בפרשת 'מין תמורת מינוי': "הסרתי כפפות, עד כאן". כתב גלובס השיב: "את מאיימת עוד מ-2019 בתביעה"
מערכת ice | 
הדס שטייף (צילום פלאש 90/ הדס פרוש, ויקיפדיה)
אחרי שנים בהן נחשדה שפרצה לכאורה למכשירי הטלפון של ראש לשכת עורכי הדין לשעבר, אפי נווה, כאשר חשפה את הקשר הרומנטי בין נווה לבין השופטת בדימוס, אתי כרייף, במסגרת פרסום פרשת 'מין תמורת מינוי', לכתבת לענייני משטרה של גלי צה"ל, הדס שטייף, נמאס.
בציוץ שהעלתה לחשבון הטוויטר שלה, שטייף כתבה כך: "כל מי שמעז לצייץ שגנבתי או פרצתי לטלפון, שידע שמדובר בדיבה ולשון הרע. יש עורכי דין שמצלמים כל ציוץ כזה והתוצאה ברורה הסרתי כפפות. עד כאן".
אבישי גרינצייג, כתב המשפט של 'גלובס', השיב לה: "הדס יקרה, את מאיימת עוד מ-2019 בתביעה על מי שטוען שגנבת או פרצת". שטייף הגיבה: "רק שעכשיו יש כבר שניים שזכו לקבל תביעות כאלה והתחננו על נפשם...ואתה? מה האובססיה שלך כלפי? שיטת חיזור מודרנית?".

גרינצייג המשיך לענות: "1. הכל נובע מהערכה מקצועית רבה אלייך. 2. הדס, חברתי היקרה, האם את בטוחה ב-100 אחוז שהגשת תביעת לשון הרע כלשהי?", כאשר על כך כתבה שטייף: "עדיין אובססיבי...לא הגשתי. התרעה לפני תביעה. ויש עוד שתיים בדרך...כמה תביעות לשון הרע אתה קיבלת?".
כתב גלובס המשיך: "חלילה. רק רוצה לדייק אותך. כשאת כותבת שיש כבר "שניים שזכו לקבל תביעות", האדם הסביר מבין שהוגשו תביעות, ולא רק התראה לפני תביעה. אגב, אם אנחנו כבר מדברים עליי - פרקליטתך, רוני אלוני סדובניק, הבטיחה פומבית בשמך שהיא תגיש נגדי תביעה כבר לפני מספר שנים. לא מכובד לא לקיים הבטחות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה