משפט

הדס שטייף תובעת חצי מיליון שקל: הופקרה על ידי גל"צ?

בית הדין התבקש בתביעה של שטייף לפעול בהתאם לחוק חושפי שחיתויות, ולהשית חיוב על גלי צה"ל, משרד הביטחון ופרקליטת המחוז בגובה חצי מיליון שקלים בטענה כי זו "הפקרת חושפת השחיתות והצבתה למול העבריין לכאורה שחשפה" בפרשת מין תמורת מינוי של אפי נווה ואתי כריף
מערכת ice | 
הדס שטייף (צילום פלאש 90/ הדס פרוש, ויקיפדיה)
בלאגן בגל"צ. כתבת המשטרה של גלי צה"ל הדס שטייף הגישה בתחילת השבוע תביעה לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב נגד מעסיקיה, משרד הביטחון וכן גם פרקליטת מחוז מרכז, שלדבריה הופקרה ואלו והתנכלו אליה במסגרת פרשת "מין תמורת מינוי" במרכזה עמדו אפי נווה ואתי כרייף, כשתביעה אזרחית הוגשה נגדה על ידי הראשון.
בית הדין התבקש בתביעה של שטייף לפעול בהתאם לחוק חושפי שחיתויות, ולהשית חיוב על גלי צה"ל, משרד הביטחון ופרקליטת המחוז בגובה חצי מיליון שקלים בטענה כי זו "הפקרת חושפת השחיתות והצבתה למול העבריין לכאורה שחשפה".

נווה דורש פיצויים משטייף ובכירי גל"צ בגובה של כ-7 מיליון שקלים בעקבות הוצאת המידע מהטלפון הנייד שלו, כחלק מחשיפת הפרשה ב-2018 על ידי שטייף.  עוד נכתב בתביעה: "כתוצאה מהתנכלות זו, נשארה התובעת לבדה למול כוחניותם של אותם הגורמים שחשפה, אשר החליטו לתקוף אותה בתביעת השתקה בסכום עצום". לפי התביעה של שטייף, "נקודת המוצא של עובד מדינה היא שיש לו חסינות מפני תביעות נזיקיות בקשר למעשים שעשה מתוקף תפקידו, אלא אם העובד עשה את המעשה בכוונה לפגוע או מתוך שוויון נפש לגרימת הנזק".
"כל אחת מצורות אלה היא התנכלות בפני עצמה ופגיעה בתנאי עבודתה של התובעת", נכתב בתביעת שטייף. "אם לא די בכך, התנכלותה של המדינה בתובעת באה לידי ביטוי גם בכך שהיא מעולם לא אפשרה לה כל זכות שימוע לפני הפגיעה בתנאי עבודתה כעובדת מדינה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה