תקשורת ומדיה

קנייה ווסט המציא את התסריט של "ג'אנגו"? לא אם תשאלו את טרנטינו

בריאיון חדש לג'ימי קימל, הבמאי המקומי שלנו קוונטין טרנטינו מגיב לטענות של קניה ווסט כי טרנטינו גנב ממנו את הרעיון לסרטו ג'אנגו. האם גם הגיב לדבריו האנטישמיים של ווסט?
מערכת ice | 
קוונטין טרנטינו (צילום shutterstock/ Andrea Raffin)
הבמאי קוונטין טרנטינו, בעלה של דניאלה פיק בשבילנו, הגיע השבוע לארה"ב לקראת תחילת מסע הקידום של ספרו החדש והתחנה הראשון אמש הייתה בתכנית של ג'ימי קימל בה הוא הגיב לראשונה על טענותיו של קניה ווסט על כך שהוא זה שחשב לראשונה על התסריט לסרט האהוב של טרנטינו, "ג'אנגו". 
על פי ווסט, שאמר את דעתו בנושא בריאיון לפירס מורגן (אותו הריאיון שבו דיבר על הפלות בקרב הקהילה היהודית), הראפר חשב על כך כשהוא וטרנטינו חשבו יחד על הקליפ שווסט יעשה לשיר המוכר של ווסט "Gold Digger" שבו הופיע בסוף השחקן והזמר ג'יימי פוקס שבסוף לוהק לסרט של טרנטינו.
הבמאי כמובן הכחיש את הדבר ואמר כי דבר מזה לא קרה. יתרה מכך ציין כי הרעיון לג'אנגו היה בראשו זמן רב לפני שפגש את ווסט ולטענתו מה שווסט רצה בזמנו זה שבמאים ייקחו את שיריו ויהפכו מהם סרט גדול ולא קליפ אך לדבר אין קשר לג'אנגו. זו הסיבה לטענת הבמאי שהשניים נפגשו ובאותה עת הוא זוכר כי ווסט רצה להפיק את גולד דיגר. 
באשר לאמירות האנטישמיות של ווסט בשבועות האחרונים טרנטינו, אשר מתגורר בשנים האחרונות בארץ, טרם הגיב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה