תקשורת ומדיה

חברת החדשות נתבעת במיליארדים? כך טראמפ עולה לה ביוקר

מנכ"לית פוקס ניוז פקפקה באופן פרטי בטענות הונאת הבחירות של דונלד טראמפ. הרשת הדהדה את הטענות חסרות הבסיס של טראמפ שהבחירות ב-2020 נגנבו ממנו באמצעות הונאה. FOX ניוז עשויה להתבע במיליארדי דולרים על ידי חברת מכונות הבחירות דומיניון
מערכת ice | 
אובססיה לצריכת חדשות (צילום unsplash, pexels)
מנכ"לית פוקס ניוז, סוזן סקוט, פקפקה באופן פרטי בטענותיו המופרכות של דונלד טראמפ בדבר הונאה המונית בבחירות 2020, אך הרשת המשיכה לשדר אותן, כך דיווח הניו יורק טיימס.
פוקס נאבקת כעת בתביעה של 1.9 מיליארד דולר מ-Dominion Voting Systems, המאשימה אותה בהפצת טענות חסרות בסיס לפיהן נעשה שימוש במכונות דומיניון כחלק ממזימה לשלול מטראמפ את הניצחון ב-2020.

לפי עורך דין של דומיניון בהופעה לאחרונה בבית המשפט, סקוט שלח מייל שהביע ספק לגבי הנרטיב של הונאה בבחירות זמן קצר לאחר הבחירות ב-2020. אומרים שהיא הזהירה מפני "לתת פתח של סנטימטר למשוגעים" על ידי קידום הטענות.
עובדת אלמונית אחת של פוקס אמרה ל"טיימס" שסקוט תיארה את עצמה כמי שאינה מאמינה בכמה אנשים שהיא חשבה רציונליים האמינו שאפשר לעצור את כניסתו של ג'ו ביידן לתפקיד. הטענות של סקוט לגבי הבחירות עשויות להיות בולטות במקרה של דומיניון, כשהחברה טוענת שהרשת שידרה את טענות ההונאה למרות שידעה שהן שקריות. תאריך למשפט נקבע לאפריל.
מגישי פוקס ניוז ובני ברית של טראמפ דחפו את טענות הונאת בחירות ברשת, לעתים קרובות ללא עוררין. בהצהרה ל"טיימס", פוקס ניוז הגנה על הרקורד של סקוט ברשת ואמרה כי הדיון בטענות להונאת בחירות ברשת מוגן על פי התיקון הראשון. "אין דבר יותר חדשותי מאשר לסקר את נשיא ארצות הברית ועורכי דינו המשמיעים האשמות", אמרה פוקס ניוז מדיה בהצהרה ל"טיימס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה