תקשורת ומדיה

סמיון גרפמן פילוסוף? מבקש לדעת "מי מנער את הקופסא"

סמיון גרפמן העלה סרטון חדש ובו הוא הציג פילוסופיה חדשה שלו, השואלת באשר לזהות האמתית של אלו אשר גורמים למלחמות בארץ וברחבי העולם. הנה מה שהיה לו לומר
מערכת ice | 
סמיון גרפמן (צילום מתוך הפייסבוק)
כוכב הרשת סמיון גרפמן מציג לאחרונה כנות חדשה ומרעננת בעמודי הרשתות החברתיות שלו והפעם, אולי לכבוד ערב חג הסוכות שנמצא בפתח, הוא מפרסם סרטון חדש שנדמה כי מטרתו היא לפתח מעט החשיבה של העוקבים שלו ולגרום להם לשאול, מי הוא האשם האמתי בכל המלחמות בארץ ובעולם.
 

בסרטון גרפמן אומר כי שמע על סיפור שאומר כי אם שמים יחדיו נמלים משני זנים, שניהם יכולים להתקיים יחד בשלום ובלי הפרעה, אך אם יבוא אדם וינער את המכל בו הן נמצאות הדבר יביא לכדי תקיפה, היות וכל זן יאמין שהשני תקף אותו. ולכן סמיון אומר, הדבר הוא אנלוגיה למצב המלחמות בארץ, דוגמת הסכסוך הישראלי-פלסטיני, ושאר המצב בעולם כיום. 
בהתאם לכך, הוא דורש, יש לחשוב מי האשם האמתי במצבים אלו ומי הוא זה אשר "מנער את הקופסא" בה אנו נמצאים. למרות שניתן לחשוב כמובן על לא מעט פרמטרים שיהוו תשובה מדויקת למדיי לשאלה הזו, סמיון לא פירט את מחשבותיו מעבר לכך.
כזכור, בימים האחרונים סמיון ריגש את הרשת אחרי שלקראת יום כיפור אמר כי הוא מתקרב ליהדות ואף הניח תפילין לראשונה בחייו. לעומת זאת, יצא בהאשמות לאחרונה כנגד מפלגתו של גנץ "כחול לבן" בטענה שאלו עשו שימוש ללא הסכמה בתדמיתו עבור קידום המפלגה לקראת הבחירות המתקרבות. מטעם המפלגה כבר הספיקו להתנצל ונאמר כי הם "מצרים" על השימוש שנעשה בתדמיתו וזאת של יבגני זרובינסקי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה