תקשורת ומדיה

מגוחך או מוצדק? זו התביעה החדשה נגד קלואי קרדשיאן

כוכבת הריאליטי קלואי קרדשיאן נמצאת בתקופה לא פשוטה בחייה, לאור הבגידה הנוספת של האקס והלידה המקבילה של בנם המשותף. מסתמן כעת שלכל הבלגן עומדת להצטרך תביעה משפטית הזויה במיוחד: זמר מטנסי טוען שנגרם לו נזק נפשי לאחר שצפה בקלואי עושה יוגה עם עיזים
מערכת ice | 
קלואי קרדשיאן (צילום אינסטגרם)
השבוע זכו המעריצים האדוקים של משפחת קרדשיאן לצפות בעונה של השנייה של הריאליטי המחודש שלהם בהולו (שכבר זמינה בשירות דיסני פלוס בארץ) ובעיקר הם זכו לראות כיצד קלואי חלקה עם משפחתה את העובדה שהיא עומדת להביא עוד ילד עם האקס טריסטן ת'ומפסון, באמצעות פונדקאית.
מדובר כמובן בהליך שאינו פשוט כלל עבור כוכבת הריאליטי, היות וזמן קצר לאחר מכן התגלה ששחקן הNBA, ת'ומפסון, בגד בה וכי המאמנת האישית שלו צפויה ללדת בן לאחר הבגידה. 
למרות התקופה הלא פשוטה שחווה האחות הצעירה לבית קרדישאן, אין ספק שהיא יודעת כיצד לשמור על קור רוח ואפילו כיצד להפגין הומור פורה. אמש היא פרסמה סטורי בעמוד האינסטגרם שלה, אשר חושף כי בקרוב עלולה לצאת כנגדה תביעה מטעם זמר אלמוני בטנסי, כשהוא דורש ממנה לא פחות מ-50 אלף דולר כתשלום על נזק נפשי.
הסיבה לנזק הנפשי שמתוארת בכתב הפניה - הוא צפה בקלואי עושה יוגה עם עיזים בשנת 2018, כחלק מתכנית יוטיוב מיוחדת, בשיתוף קווין הארט ושחקנים נוספים. 
לצד צילום המסך שמציג את הטענה ומבקש תגובה מצדה, היא העלתה סקר קצר ששואל את העוקבים כיצד היא אמורה להגיב לטענה המשעשעת הזו: האם לשלוח לתובע עז כדיי להרגיע אותו, האם להגיש תביעה נגדית או האם לפתוח עסק של יוגה עם עיזים.
כמו כן, העלתה תמונות מאותו סרטון משעשע וכתבה: "אני מניחה שאפילו יוגה עם עיזים זה כבר לא עסק בטוח יותר, סורי קוו [הארט]". 
 
לצד התביעה המוזרה הזו, נדמה שקלואי דואגת ליהנות מהחיים והשבוע הגיעה לתצוגת האופנה של דולצ'ה וגבאנה, במסגרתה התקיים שיתוף פעולה עם אחותה קים, ובו נצפתה בקרבה אינטימית עם השחקן האיטלקי וכוכב הסרט '365 ימים' של נטפליקס, מיקאלה מורונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה