תקשורת ומדיה

ראש הממשלה לפיד נפרד בכאב: "דאג לעתיד הילדים בישראל"

אהרן ידלין, אביו של עמוס ידלין וחתן פרס ישראל, הלך לעולמו בגיל 96. ראש הממשלה, יאיר לפיד, ספד לו: "הוביל את התפיסה שחייבים לשים את החינוך בראש סדר העדיפות של מדינת ישראל, דאג לעתיד הילדים והשקיע את מיטב שנותיו בחינוך. שולח ניחומים וחיבוק לכל משפחת ידלין. יהי זכרו ברוך"
מערכת ice | 
יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ אוליבייה פיטוסי)
אהרן ידלין, אביו של עמוס ידלין וחתן פרס ישראל, הלך הבוקר (שישי) לעולמו בגיל 96. ראש הממשלה, יאיר לפיד, העלה פוסט ברשתות החברתיות בו ספד לידלין: "שולח ניחומים וחיבוק לכל משפחת ידלין".
לפיד כתב: "מדינת ישראל נפרדת היום מאהרון ידלין איש אדמה ורוח. חתן פרס ישראל, שר חינוך ואיש ציבור בכל רמ"ח אבריו. ידלין שהוביל את התפיסה שחייבים לשים את החינוך בראש סדר העדיפות של מדינת ישראל, דאג לעתיד הילדים והשקיע את מיטב שנותיו בחינוך, היה ממייסדי בית ברל שממשיך את דרכו בלימודי ההוראה".
לפיד הוסיף: "בשם ממשלת ישראל ומדינת ישראל אני שולח ניחומים וחיבוק לכל משפחת ידלין, לעמוס ורותם היקרים, זכיתם לאב וסב שנים רבות, לדוגמא ומופת ואתם ממשיכים את דרכו בשליחות הציבורית שלכם. יהי זכרו ברוך".
 
קודם לכן, בנו, האלוף במילואים עמוס ידלין, כתב: "אבא שלנו האהוב, אהרן ידלין, הלך לעולמו. מנהיג בכח אישיותו וערכיו, מחלוצי ההתיישבות בנגב, ממובילי תנועת העבודה, דבק בשוויון, בציונות ובערך האדם. מחנך ומורה, איש חכם וצנוע שפיו וליבו שווים. בן 96, צלול וחד, נפרד מאיתנו בשנתו. הלוויתו תתקיים בקיבוצו חצרים ביום ראשון בשעה 17:30".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה