תקשורת ומדיה

קשת 12 ובנט מותקפים: "פרק לא פשוט של המתחזים"

ראש הממשלה ספג ביקורת קשה ברשתות מברדוגו: "התפקיד גדול עלייך" ומני אסייג: "דיווחים מוושינגטון: ביידן נרדם בעת שצפה באינטימי עם בנט", יאיר נתניהו נגד הערוץ ששידר: "שנה וחצי של פרעות שמאל אנרכיסטי ממומן בבלפור וקיסריה שערוץ 12 סיקרו עם לבבות בעיניים!"
מערכת ice |  4
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ נעם רבקין פנטון)
הראיון של נפתלי בנט אמש (שלישי) ל'אינטימי' עם רפי רשף בקשת 12 זכה ללא מעט תגובות קשות ולועגות ברשת. גם כמה מהמוזכרים בראיון שהקיף את היחסים עם ינון מגל, בנימין נתניהו ועוד הגיבו על כך.
יאיר נתניהו, בנו של ראש האופוזיציה, כתב בטוויטר שלו: "חחחחחחחחחח לא יאמן!!!!! שנה וחצי של פרעות שמאל אנרכיסטי ממומן בבלפור וקיסריה שערוץ 12 סיקרו עם לבבות בעיניים!".
 
אושיית הרשת יבגני זרובינסקי כתב: "עד רבין רפי רשף הגיע, שנה וחצי בבלפור ובקיסריה כנראה נמחקו לו מהראש", בציוץ נוסף לעג לראש הממשלה עם קריצה לתכנית אחרת בקשת 12: "פרק לא פשוט של המתחזים".
 
מגל התייחס לכינויים שספגה רעיית ראש הממשלה גילת בנט: "מענין, כי ביום שגילת טסה נכתב בשער של ידיעות שגורמים בלשכת ראש הממשלה כן ניסו להניא אותה מלטוס", בנט טען בראיון שלא ניסה להניא אותה מלעשות זאת. יוצר שנות ה-90 מני אסייג כתב: "דיווחים מוושינגטון: ביידן נרדם בעת שצפה באינטימי עם בנט".
 
יעקב ברדוגו כתב: "בנט על זמן שאול. הקדנציה מתפוגגת והלחץ נותן בו אותותיו. הציבור לא רואה בו מנהיג אז הוא מתדרדר לראיון הלילה של ׳מפגש אינטימי׳ בו ידבר שוב על המשפחה, השירות הצבאי, עמנואל מורנו ז״ל".

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    יאיר נתניהו אמן בלקשור דברים לא קשורים
    גל 02/2022/02
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מה הקשר בין מחאות לגיטימיות לבין איומים ישירים על חייו של איש ציבור? גם איומים ישירים על נתניהו טופלו באמצעות המשטרה, וכך צריך. רק חבל שלהפך לא כך, לאיש ציבור מותר להסית ולפלג ללא מענה משום מערכת לאכיפת חוק, ומי שבמקרה שייך לארגון גדול שיכול לממן מאבטחים הרוויח. אחרת, שייסתדר... היום זו משפחת נתניהו מתבייכנת שאין לה סידורי אבטחה על חשבון המדינה לאור איומים לכאורה, כאשר נקבע ע"י מערכת הביטחון שאין צורך אמיתי לכך, ואם יש איומים שייפנו למשטרה כאחד האדם.
    סגור
  • 3.
    ממשלת בנט חזקה בהיתברברות - עם הרבה ברבורים בתקשורת (ל"ת)
    איתן 02/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • 2.
    ריבונו של אליהו.... די.... נמאס
    יערה 02/2022/02
    הגב לתגובה זו
    9 1
    מקהלת היסמנים של הלשעבר ובנו המעצבן נמאסתם על כולנו. הזמירות בניצוחו של הקטן וחבר מרעיו, עולים כבר עד ל...... די....
    סגור
  • 1.
    פיהוק. דברו איתנו אחרי שתחתם עסקת הטיעון עם הנוכל.
    זומבה 02/2022/02
    הגב לתגובה זו
    15 4
    הגמילה מהנאשם מאד קשה לחלק מאלה שהתפרנסו ממנו. פתאום הם לא מעניינים איש, חוץ מלהקת גרופיז של 5000 חברי כת. הפתרון? שימו קרח ותלחצו חזק. בהצלחה, מתוקים.
    סגור