תקשורת ומדיה

כתבת דה מרקר: "זה הגיוני עיתונאי שעוזב למושא סיקור מרכזי שלו?"

בעקבות ההודעה של גלובס על עזיבתם של רון שטיין ושני מוזס, כתבת התקשורת והמדיה רפאלה גויכמן תוקפת את שני הכתבים על כך שעזבו וככל הנראה יחלו לעבוד אצל מושא הסיקור המרכזי שלהם: סופר פארם והבנק הבינלאומי
מערכת ice | 
גויכמן שטיין ומוזס (צילום פייסבוק)
הבוקר (ראשון) בגלובס הודיעו על סבב מינויים חדש ועל עזיבתם של צמד כתבים מרכזיים יחסית במערכת, שני מוזס ורון שטיין. מוזס הייתה כתבת השיווק של גלובס ושטיין היה כתב הפיננסים, הבנקים ושוק ההון. השמועות על העבודות החדשות שלהם הטרידו את כתבת התקשורת והמדיה של "דה מרקר", רפאלה גויכמן.
בכתב ההודעה של גלובס נכתב: "זמן התחדשות ופרידה: מערכת גלובס שמחה לקבל בברכה את איריס מושקוביץ ונבו טרבלסי שהצטרפו אלינו כרכזת כתבים וככתב טכנולוגי. בהזדמנות זו נבקש להודות מקרב לב ולהיפרד משני מוזס ורון שטיין. קצרה היריעה מלתאר את תרומתם לגלובס ואנו מאחלים להם בהצלחה בדרכה החדשה מחוץ לעיתונות". 
אלא שמסתבר כי ככל הנראה שני מוזס תעבוד בסופרפארם כדוברת החדשה לאחר שגלי ברגר ראש מערך התקשורת והתוכן של סופר פארם החליטה לפרוש מהתפקיד ורון שטיין ימונה לאחראי אסטרטגיה רגולטורית בבנק הבינלאומי. 
כתבת "דה מרקר", רפאלה גויכמן, כתבה היום בטוויטר: "כמה זה תקין להיות עיתונאי שמסקר תחום ולדלג בקלילות לעבוד אצל מושא סיקור מרכזי שלך מאחד ועד שני מוזס, כתבת השיווק של גלובס, שתשמש מהיום ראש מערך תקשורת ותוכן בסופר פארם, ורון שטיין, כתב שוק ההון בגלובס, שסיקר בין היתר את תחום הבנקאות, שיעבור מהיום לבנק הבינלאומי?". אטילה שומפלבי מ-Ynet תהה: "איפה הבעיה?"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה