תקשורת ומדיה

אתר NEWS1 לאחר התאבדותו של תנ"צ ברכה: "ציפינו לחקירה, לא להתאבדות"

האתר פרסם שורת כתבות על התנהלות ראש יאח"ה, כולל פרסום מלפני כחודש על סכנה לשלומו של הקצין הבכיר. הבוקר פרסם יואב יצחק: שולחים תנחומים כנים למתאבלים"
כתבי אייס |  2
אפרים ברכה ז"ל (צילום חטיבת דובר המשטרה)
התאבדותו של ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה), תנ"צ אפרים ברכה, תפסה את אתר NEWS1 במצב לא פשוט. בשבועות האחרונים פרסם האתר מספר חשיפות על ברכה, האחרונה שבהם כתבה מאתמול עם הכותרת "תנ"צ אפרים ברכה מסוכן לציבור".
הבוקר סיים ברכה את חייו ביריית אקדח במכוניתו, ולא מעט אצבעות הופנו כלפי הבעלים והעורך של NEWS1, העיתונאי הוותיק והפרובוקטיבי יואב יצחק, שחתום על סדרה של גילויים בחודשים האחרונים על התנהלותו של ברכה.
הבוקר פרסם יצחק כי "פעלנו וחשפנו וציפינו לחקירה מהירה וגלויה שתביא לחקר האמת. לא להתאבדות. מערכת News1 שולחת תנחומים כנים לכל המתאבלים על פטירתו". יצחק גם חוזר לפרסום מוקדם שלו מלפני כחודש, בו טען כי חקירת תנ"צ ברכה נמנעת מחשש לשלומו. "למרבה הצער, גורמי האכיפה התמהמהו: זימונו למסירת גרסתו עוכב שוב ושוב. גם מזאת התרענו. אקדחו לא נילקח ממנו, למרות דבריו. למרבה הצער, ברכה מימש את איומיו, בדיוק כמו שהזהיר: ימים ספורים לפני חקירתו בעבירות שוחד", כתב הבוקר יצחק.
 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פרס ישראל ליואב יצחק! (ל"ת)
    עמי 07/2015/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הוא לא שווה את האדמה שברכה הלך עליה (ל"ת)
    איל 07/2015/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור