תקשורת ומדיה
טיקטוק ישראל מסייעת ליוצרי תוכן: "שינוי חדש ומלהיב"
באירוע השנתי של טיקטוק ישראל לעסקים, For You Summit השיקה החברה חבילת Creative AI חדשה בשם TikTok Symphony, מטרתה לסייע למפרסמים עם יצירת תוכן וקריאייטיב
אתמול, באירוע ה-For You Summit השנתי של טיקטוק ישראל, הוצגו פתרונות עסקיים חדשים, שיעזרו למותגים להתרחב לאזורים חדשים בפלטפורמה, הכוללים חבילה חדשה של כלי Creative AI, לצד תובנות עסקיות ואפשרות להשתתף בתחרות המפרסמים של טיקטוק. אלו יספקו למותגים את ההזדמנות להמשיך להיות בחזית התרבות ולהתחבר לקהלים מעורבים עם סאונד על פני מסך מלא, בדרכים שלא קיימות בשום מקום אחר.
(קרדיט: נוגה שדמי)
חבילת ה- Creative AI החדשה, שמגיעה כעת לישראל, תשלב דמיון אנושי עם יעילות מבוססת בינה מלאכותית. באמצעותה משווקים יוכלו להרחיב את פיתוח התוכן, היצירתיות והפרודוקטיביות שלהם. חבילה זו תוכל לסייע בכל הליך יצירת התוכן – מכתיבת תסריט, יצירת סרטונים, יצירת וקידום מודעות, תיאור התוכן ועד לאופטימיזציה של נכסים – ולשלב תוצאות אמיתיות לכדי תובנות, עצות וקריאייטיב פורץ דרך בקנה מידה גדול.
אנה פלקין, מנהלת הפעילות העסקית של טיקטוק בישראל: "טיקטוק מציעה למותגים הזדמנות להיות מספרי סיפורים חדשניים ולהתחבר לקהילות שלהם בדרכים ייחודיות ויצירתיות. אם אתם יכולים לדמיין את זה, אתם יכולים ליצור את זה: מעכשיו אתם יכולים להגיע מקונספט לביצוע מוגמר בלחיצת כפתור. סימפוני היא מטרייה שלמה שתחתיה תמצאו שלל פתרונות קריאייטיב מבוססי AI".
נועם זדה, סמנכ"לית שיווק גלובלי מובייל גיימינג, הוסיפה: "בטיקטוק יש הזדמנות עסקית וכוונת רכישה גבוהה מאוד. אנחנו ראינו איך הקהילה משתמשת בטיקטוק כמנוע חיפוש, וזה שינוי חדש ומלהיב, שבו בין התוצאה והחיפוש יש חוויה. אנחנו נכנסים בימים אלו לאחת התקופות העמוסות של השנה, שמביאה המון הזדמנויות עסקיות. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיות יצירתיים, לחשוב מחוץ לקופסה, לחשוב על הקהל הרלוונטי, לתת ערך לצופים, וכמובן - לצלם ורטיקלי".
עוד ב-
האירוע נחתם בהכרזה על השתתפותה של ישראל ב-TikTok Ad Awards, תחרות המפרסמים של טיקטוק.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה