תקשורת ומדיה

זה קורה: התרגלתם לקרוא אותם, מחר תוכלו להאזין להם ברדיו

ב"ישראל היום" החליטו לבצע מהלך נועז ולאחר שמהדורות הפרינט והדיגיטל שלהם תפסו תאוצה, מחר בבוקר תוכלו לעקוב אחרי מהדורות חדשות מבית היוצר של "ישראל היום" גם ברדיו. האזינו לפתיח החדש שתוכלו לשמוע ממחר ברדיו
מערכת ice | 
ישראל היום (צילום פלאש 90)
זה מגיע: מחר בבוקר תוכלו להאזין לראשונה ברדיו לתכני מערכת "ישראל היום", שתשדר בשידור חי מהדורת חדשות שעתית בכל ימות השבוע, החל מחר בבוקר (שני). מי שיוביל את שידורי החדשות של "ישראל היום" ברדיו הוא מנהל הרדיו יוסי פישר.
 
הצצה בלעדית לפתיח החדשות של ישראל היום. קרדיט: עירד אשל
המהדורות ישודרו על ידי צוות חדש של קריינים ועורכים בכירים, והן ישודרו בכל יום החל מהשעה 06:00 בתחנות רדיו ת"א - 102FM, רדיו חיפה - 107.5FM, רדיו דרום - 97FM ו-95.8FM, רדיו חם אש - 99.5FM, רדיו 90FM, רדיו 101.5.
כזכור, לאחר שפורסמה ההודעה על המהלך, אמר מנכ״ל קבוצת ״ישראל היום״, עמיר פינקלשטיין כי במערכת "שמחים לבשר על מהלך תוכן משמעותי לקבוצה. שידור מהדורת החדשות מבית "ישראל היום" יאפשר לנו הגעה לקהלים רחבים נוספים והשפעה אדירה באמצעות הפצת התכנים המעולים שלנו גם בפלטפורמה רדיופונית בפריסה רחבה, לצד חשיפה נוספת לפלטפורמות הדיגיטליות שלנו ולעיתון המודפס. המהלך יאפשר לחזק ולבסס את ׳ישראל היום׳ ככלי התקשורת המשפיע ביותר בישראל".

העורך הראשי של "ישראל היום", עמר לחמנוביץ, בירך עם פרסום ההודעה ואמר: "ישראל היום ממשיך להתרחב ולהתבסס ככלי התקשורת המוביל בישראל, וכגוף חדשות חוצה פלטפורמות. הכניסה לעולם הרדיו היא בשורה אדירה". עוד הוסיף: "אנחנו שמחים על הצטרפותם של אנשי רדיו ותוכן מנוסים ומוכשרים לשורותינו, ואני בטוח שחטיבת הרדיו תתרום רבות להעמקת ולהעשרת העשייה המערכתית. אני רוצה להודות לדולב נישליס ולכל הדירקטוריון על הדיאלוג הפורה ועל הסיוע הרב להצלחת המהלך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה