תקשורת ומדיה

כתב גלי צה"ל בפדיחה ענקית: מה גרם לו לקלל בשידור חי? | האזינו

יואלי ברים, הכתב לענייני חרדים של גלי צה"ל, נתפס בפדיחה ענקית בשידור חי, זאת לאחר שבסיום הדיווח שלו הוא קילל, אחרי שהיה בטוח כי הוא כבר לא נמצא בשידור. בגלי צה"ל טענו כי זה קרה בעקבות קובץ שגוי שהגיע לשידור, ושלחו התנצלות
מערכת ice |  1
גלצ (צילום מערכת אייס)
יואלי ברים, הכתב לענייני חרדים של גלי צה"ל, נתפס היום (רביעי) בפדיחה ענקית בשידור חי, זאת לאחר שבסיום הדיווח שלו הוא קילל, ככל הנראה בעקבות הקובץ אותו הוא הקריא.
המקרה המביך של ברים התרחש במהלך הדיווח שלו בנושא מסקנותיה של ועדת החקירה הממלכתית לחקר האסון בהר מירון, שם הטילו אחריות אישית על ראש הממשלה בנימין נתניהו, כמו גם על המפכ"ל דאז יעקב שבתאי והשר אמיר אוחנה.
בסיום הדיווח, נשמע הכתב לענייני חרדים כשהוא אומר: "וואי, כ** אמק, זה ממש לא היה טוב". לטענת גלי צה"ל, הקללות של הכתב הגיעו בעקבות קובץ שגוי שהגיע לשידור. מגלי צה"ל נמסר בתגובה לבקשה של "ישראל היום" כי: "מדובר בתקלה שבמסגרתה הועבר קובץ שגוי לשידור. יתקיים תחקיר בראשות רמ"ח חדשות, והלקחים מהמקרה יופקו. גלי צה"ל מקפידה על שפה נאותה ומכובדת בשידוריה".
משתמש הטוויטר אלי ברק העלה את הקטע לחשבון הטוויטר שלו, וברקע הוא כתב על התקרית המביכה של יואלי ברים בגלי צה"ל גי: "כשכתב הדתות של גלצ מקלל באמצע המהדורה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גלי חמאס לא צהל
    מוסטפה 03/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    פושעים
    סגור