תקשורת ומדיה

אייל ברקוביץ' בדילמה קשה: "זה יהיה מאוחר מדי, אנחנו בבעיה"

אייל ברקוביץ' שוחח עם פרלמנט הנשים של בית אורן על עסקת חטופים פוטנציאלית וטען: "עדיף להציל את ה-40 קודם, מאשר מאוחר יותר, בעוד חודש, זה יהיה מאוחר מדי. כל נפש חיה צריך להציל. אין ספק"
מערכת ice |  1
אייל ברקוביץ' (צילום מסך רשת 13)
אייל ברקוביץ', איש התקשורת וכוכב הכדורגל לשעבר, שעבר להגיש יחד עם נטעלי שם טוב בחדשות 13 אחרי הריב המתוקשר עם אופירה אסייג, אחריו השניים התפצלו מהגשת התוכנית המצליחה "אופירה וברקו" בקשת 12, ערך יחד עם שם טוב כתבה מסקרנת במיוחד, במסגרתה הם שוחחו עם פרלמנט הנשים של בית אורן.
במהלך המפגש המסקרן, ברקוביץ' דיבר על עסקת החטופים הפוטנציאלית בין ישראל לחמאס, ואמר: "אם באים ואמרים שהעסקה לא תלויה בנו אלא תלויה בחמאס, וחמאס באים ואומרים 'חברה, שיטת הסלמי, קחו עכשיו 40, תפסיקו את הלחימה נניח לחודש, ואחרי שיעבור חודש נדבר שוב, תביאו עוד 40, תביאו עוד 20'. אז אני אומר תמיד - עדיף להציל את ה-40 קודם, מאשר מאוחר יותר, בעוד חודש, זה יהיה מאוחר מדי".
עוד הוסיף ואמר אייל ברקוביץ' כי לדעתו "כל נפש חיה צריך להציל. אין ספק". לסיום, דיבר על הדילמה הקשה שעומדת בפני מקבלי ההחלטות בנוגע לעסקת חטופים פוטנציאלית: "זה מה שהם רוצים, הרוצחים. אנחנו בבעיה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    להחליף את אייל ברקוביץ׳ תמורת החטופים
    משה 03/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל בכל מקרה חלאת אדם אז כדאי שיתנדב למען החטופים ויציע את עצמו ואת אופירה תמורת החזרתם
    סגור