בארץ

חוק הגיוס על הפרק: "ניצנים של שינוי בחברה החרדית"

שר הפנים ארבל בירך את מנכ"ל עמותת נצח יהודה: "שמחתי לשמוע על גידול משמעותי בהתעניינות בגיוס לשירות קרבי בקרב צעירים בני המגזר". לוי השיב לו: "אין ספק שאירועי ה-7 באוקטובר גרמו לכולנו להפנים שאין לנו פריבילגיה אחרת וכל אחד שיכול צריך להתגייס לצה"ל"
מערכת ice | 
הציבור החרדי מתגייס לצבא (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
שר הפנים משה ארבל פנה הבוקר (חמישי) למנכ"ל עמותת נצח יהודה העוסקת בעידוד לגיוס בחברה החרדית. "שמחתי לשמוע על גידול משמעותי בהתעניינות בגיוס לשירות קרבי בקרב צעירים בני המגזר החרדי למועד הגיוס הקרוב אשר צפוי להיות גדול באופן משמעותי מהמועד אשתקד. כמו כן על פועלכם בסיוע למעל 800 חיילים חרדים חדשים מאז ה-7 באוקטובר אשר בעזרתכם השתלבו בשירות מילואים".
רס"ן (במיל') יוסי לוי, מנכ"ל עמותת נצח יהודה השיב לו בהתרגשות: "שמחתי לקבל את מכתבו של שר הפנים משה ארבל, אנו רואים ניצנים של שינוי בחברה החרדית ביחסה לצה"ל ולנשיאה משותפת בנטל. אין ספק שאירועי ה-7 באוקטובר גרמו לכולנו להפנים שאין לנו פריבילגיה אחרת וכל אחד שיכול צריך להתגייס לצה"ל.
כמנכ"ל עמותת נצח יהודה המלווה כבר שנים את הגיוס החרדי לצה"ל, אני יכול להגיד שמדובר בחברה איכותיים המגיעים עם מורל גבוה ורצון עז להגן על המדינה וכל אחד שמתגייס הוא עולם ומלואו שעבר דרך לא פשוטה כדי להגיע למעמד הזה. לכן, מחובתינו לחבק ולעודד אותם ולהבין שהם העתיד של שילוב המגזר החרדי בחברה הישראלית הן בצבא והן בכלכלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה