בארץ

ינון מגל בהתבטאות חריגה: "שתרביץ חופשי לסילמן"

על רקע התקיפה לכאורה שהשרה עידית סילמן חוותה ברחובות, העיתונאי ינון מגל מפרסם ברשת X צילום שמסביר כי התוקפת היא אמא לילדים בעלי צרכים מיוחדים, וכותב בציניות: "אז שתרביץ חופשי לסילמן"
מערכת ice | 
ינון מגל ועידית סילמן (צילום תומר נויברג/פלאש 90, יונתן סינדל/פלאש 90)
היום (רביעי) המשטרה עיכבה לחקירה מורה בת 52 מבית ספר ברחובות, לאחר שהשרה לאיכות הסביבה עידית סילמן (ליכוד) התלוננה הבוקר שהיא תקפה אותה ברחוב, ולפי אחת הגרסאות אף סטרה לה. בעקבות המקרה, העיתונאי ינון מגל שיתף בחשבונו ברשת X (טוויטר לשעבר) צילום מסך של הודעה שנכתבה בנוגע למורה, וכתב בציניות: " אז שתרביץ חופשי לסילמן".
בתמונה ששיתף כתוב כי אותה מורה בת ה-52 החשודה בתקיפה, היא למעשה אמא לילדים בעל צרכים מיוחדים ומורה לחינוך מיוחד. על הידיעה הזו, מגל שיתף כי: "טוב, אם היא "אמא לילד בעל צרכים מיוחדים ומורה לחינוך מיוחד" אז שתרביץ חופשי לסילמן". אין ספק כי השיתוף הוא ציני, שכן מגל למעשה מבקר את הידיעה על כך שהמורה היא אמא לצרכים מיוחדים, מה שכנראה אמור לעורר אמפתיה או הזדהות אצל רבים.
כזכור, בשנת 2021 בעת שכיהנה סילמן כיו"ר הקואליציה של הממשלה הקודמת בראשות בנט ולפיד, טענה סילמן כי הותקפה בתחנת דלק במודיעין. המשטרה לא הצליחה למצוא ראיות לטענותיה והתיק נסגר. בזמנו נשמעו טענות מהאופוזיציה דאז והקואליציה של היום, כי היא בדתה את התקרית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה