בארץ

יו״ר ההסתדרות הלאומית נגד האוצר: ״שכר העובדים אינו צ׳ק פתוח״

לאחר שפורסם כי במסגרת ההסכם החדש בין ההסתדרות לאוצר ינוכה יום הבראה אחד לכלל העובדים במשק, יו"ר ההסתדרות הלאומית יואב שמחי, תקף את שר האוצר ויו"ר ההסתדרות: " ״שכר העובדים הוא לא צ׳ק פתוח״
מערכת ice | 
יואב שמחי יו"ר ההסתדרות הלאומית (צילום פלאש 90/ נעם רבקין פנטון, תומר נויברג)
בהמשך לפרסומים האחרונים בכל הנוגע להסכמות בין משרד האוצר לבין יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד, על ניכוי יום הבראה אחד לכלל העובדים במשק, יו"ר ההסתדרות הלאומית יואב שמחי יוצא הבוקר (חמישי), במתקפה חריפה כנגד שר האוצר סמוטריץ' וארנון בר דוד.
שמחי, התייחס לאירועים ומסר כי: ״גודל השעה מחייב אותנו לחשוב מחוץ לקופסא ואין ספק כי את המחיר כולנו צריכים לשלם. יחד עם זאת, שכר העובדים הוא לא צ׳ק פתוח של בר דוד ושל סמוטריץ׳".
שמחי המשיך בדבריו והוסיף כי: ״אחרי הפקרת המילואימניקים והעצמאים, סמוטריץ׳ ממשיך למלא את שק הכישלונות שלו בהצעות הזויות והצהרות פופוליסטיות מבית מדרשו של בר דוד המחפש כותרות במקום זכויות לעובדים. ואל תספרו לציבור שוב את שקר קופות הגמל והפנסיות".
שמחי סיכם את דבריו ואמר: "לאור גודל השעה, אני קורא לשר האוצר להקים בדחיפות שולחן כלכלי של ראשי המעסיקים וארגוני העובדים ויחד נעניק למילואימניקים היקרים ולכלל המשק את הפתרונות הראויים והנכונים״.
כזכור, במסגרת הדיונים על תקציב 2024, הודעה ההסתדרות על סיכום שבוצע עם משרד האוצר אשר בעקבותיו כלל העובדים במשק יאלצו לוותר על יום הבראה לטובת קרן ייעודית לחיילי המילואים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה