בארץ

נערכים להתקפות בכבישים: תושבי הר חברון תרגלו מצב חירום בנהיגה

על רקע המצב הביטחוני המורכב, תושבי הר חברון השתתפו בסדנאות מיוחדות לנהיגה בזמן חירום. רונית גמליאל, מנכ"לית מועצת הר חברון: "התושבים קיבלו בסדנאות כלים פרקטיים להתמודדות במצבי חירום בנהיגה"
מערכת ice | 
תושבי הר חברון (צילום מיכאל שרון)
בעקבות המצב הביטחוני אשר ממנו חוששים תושבי יהודה ושומרון, היום (חמישי) התקיימו סדנאות נהיגה בחירום עבור תושבים מהר חברון. במסגרת הסדנאות, התושבים תרגלו כיצד להגיב נכון במקרה של אירוע חירום בכביש בעת הנהיגה.
אותן סדנאות, הועברו במסגרת תוכנית הבריאות באשכול יו״ש בתמיכת משרד הבריאות, במטרה לחזק את החוסן והביטחון לתושבים. את הסדנאות העביר מיכאל שרון, אשר משמש כראש תחום במדרשה לניהול וביטחון במרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט.
מנכ"לית מועצת הר חברון, רונית גמליאל, הדגישה את חשיבות הסדנאות לתושבים בחיזוק תחושת המוכנות והביטחון של התושבים בעת נהיגה. לצד זאת, הוסיפה: "התושבים קיבלו בסדנאות כלים פרקטיים להתמודדות במצבי חירום בנהיגה שחיזקו אצלם את התחושה שבאירוע חירום בכביש הם אכן ידעו כיצד לתפקד".

קרן גפן, מנכ"לית אשכול רשויות יהודה ושומרון, הוסיפה: "האשכול מוביל יחד עם משרדי הממשלה, במקרה הזה הבריאות והפנים, פעילויות לחיזוק הקהילה ולהקניית כלים לאורח חיים בריא ומיומנויות ייחודיות לשמירה על בטחון אישי במצבי חירום. כוח השותפות הולך ומתעצם ומרחיב את האפשרויות לבסס את האזור ולשפר את איכות החיים כאן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה