בארץ

בן גביר והמשטרה בהתנגשות: זו ההחלטה שקיבל השר

המשרד לביטחון לאומי רכש במהירות 20 אלף ערכות מיגון כולל אפודים, לוחות מיגון וקסדות, רכש זה נעשה בפטור ממכרז, לאחר שהמשרד פנה לארבעה ספקי ציוד מתוכם נבחרו שניים לעסקה של 82 מיליון שקל, אחת מהחברות נפסלה בעבר ובדיקה שנעשתה לאחד האפודים כשלה
מערכת ice |  4
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock)
המשרד לביטחון בהנחיית השר איתמר בן גביר רכש לאחרונה בבהילות 20 אלף ערכות מיגון כולל אפודים וקסדות. רכש זה נעשה  בפטור ממכרז לאחר שנבחרו שני ספקים מתוך ארבע לעסקה בעלות 82 מיליון שקלים. לפי כלכליסט, בדיקה שנעשתה לאפודים של אחת מהחברות כשלה, לאחר שנמצאו בהם חורים מקליע ובדיקות אחרות קבעו כי הם לא עמדו בתקן הנדרש.
הספק עצמו טען כי הבדיקה לא כשלה מאחר ובמהלכה השתמשו בקליעים שאינם תואמים את רמת המיגון לשמה הוזמנו והציוד הוא תקין ואיכותי. בינתיים המשטרה מסרבת לאכוף את האפודים מהספק אולם במשרד לביטחון לאומי עדיין לא ויתרו על השימוש בציוד ונערכים לבדיקות נוספות.
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר עומד לאחרונה במרכז המוקד של סכסוך בינו לבין השר בני גנץ, מאחר ודרש לפטר את נציבת שב"ס קטי פרי, זאת בניגוד להבטחת ראש הממשלה נתניהו לגנץ שלא יהיו שינויים. בן גביר הודיע כי הכוונה למנות את  ניצב קובי יעקובי לממלא מקום נציב שב"ס. יעקובי נחשב לחבר קרוב של בן גביר ומשמש כמזכירו הביטחוני.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מה7 לאוקטובר מציעה להקשיב לבן גביר
    ריקי 12/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תכלס היחיד שהתריע וצדק
    סגור
  • 3.
    השר צודק
    אד"מ 12/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דרג ביצועי לא יכול לצאת נגד השר הממונה עליו בטח לא שהוא עדיין בתפקיד. השר דואג תמיד לרווחת ובטחון השוטרים.
    סגור
  • 2.
    נחשב לחבר קרוב
    אלישבע 12/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכל מי שמכיר את השר בן גביר בהתנהלותו עם אנשים ברור שרבים וטובים הם חברים קרובים עבורו. כגי לא להיחשב לחבר קרוב צריך לצאת בכלי תקשורת עם תקיפה, בסגנון של קטי פרי. וגם אז הייס אליה מצד השר בן גביר יישאר מלא חמלה והבנה כמו הייס שלו לכל אזרח. עדיין היא לא תשמש בתפקיד עקב חוסר התאמה. הרכילות בנוגע לציודים דורשת פרטים מדוייקים יותר. וגם אז למי שלא עוסק בציודים האלה אין מה לעשות עם הידיעה.
    סגור
  • 1.
    רק בן גביר
    עפרה 12/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא יעזור לכם, בן גביר הוא שר אמין ונאמן לציבור
    סגור