בארץ

יאיר לפיד חושף: כך מנהיגי חמאס הצליחו לגייס מיליוני דולרים

בימים האחרונים טס ראש האופוזיציה למפגש עם הצמרת הביטחונית של גרמניה. לפיד הציג להם מסמך ובו מפורטים אנשי קשר, מספרי חשבון בנק ומידע מודיעני רב על דרכי הפעולה בהם החמאס גייס כספים. "מה שבנה את המנהרות זה הרבה דולרים המסתובבים באירופה", אמר לפיד
מערכת ice | 
יאיר לפיד בתדריך (צילום פרטי)
כבר מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל נשאלות שאלות רבות בנוגע לעובדה שארגון הטרור חמאס הצליח לגייס כספים רבים כל כך עבור מטרותיו הזדוניות, וכל זאת מתחת לאפה של ישראל. בימים האחרונים ראש האופוזיציה, יאיר לפיד, ביקר בגרמניה בשביל לדווח למקביליו כיצד החמאס עשה זאת – וחשף מידע מודיעני חשוב.
רגע לפני חג המולד, לפיד נפגש עם הצמרת הביטחונית הגרמנית והציג להם תחקיר מלא הכולל תמונות, אנשי קשר ומספרי חשבון ששימשו עבור ארגון הטרור חמאס. המסמך חשף את הדרכים בהן הארגון העביר כספים רבים וציין את אחת העובדות החשובות ביותר – מדובר במיליונים שהגיעו בין היתר מאירופה, לגמרי מתחת לראדר של ראשי המדינות ורשויות החוק.
 
"בסוף, הטויוטות שנכנסו, הנשק, ומה שבנה את המנהרות, זה הרבה מאוד דולרים שמסתובבים באירופה, בטורקיה, בקטר", אמר ראש האופוזיציה. "יש לנו מספרי חשבון, אנשי קשר, חלפנים באיסטנבול, ויש לנו גם חשבונות פה באיחוד האירופי. אנחנו צריכים את העזרה של הגרמנים בשביל לגלות את מקורות הכסף, זה חלק מהשמדת החמאס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה