תקשורת ומדיה

גרמניה: הממשלה פשטה על נכסים של ארגון הטרור חמאס

כוחות הביטחון הגרמניים פשטו על נכסים ברחבי המדינה שנמצאו קשורים לחמאס ולארגון טרור פלסטיני נוסף. ננסי פזר, שרת הפנים של גרמניה: "אסלאמיסטים ואנטישמים חייבים לא להרגיש בנוח בשום מקום"

מערכת ice | 
פריטי טרור שנמצאו בדבוריה (צילום : דוברות המשטרה)
אמש (בין רביעי לחמישי) פשטו כוחות הביטחון בגרמניה על נכסים של פעילי חמאס ושל הארגון הפלסטיני "סמידון". זאת לאחר שנאסרה פעילותם במדינה עוד בתחילת החודש, עקב מתקפת הטרור שביצע חמאס נגד ישראל.
שרת הפנים של גרמניה ננסי פאסר, הבטיחה שהפשיטות נגד האסלאם הקיצוני יימשכו, והבהירה שוב כי גרמניה לא תתן יד למעשי טרור ברבריים של חמאס.  בתחילת החודש, שרת הפנים הצהירה שהארגון "סמידון גרמניה", הפועל גם בשם "תנועת הנוער הפלסטינית לגיוס צעירים", יפורק.
"אסרתי היום לחלוטין את פעילותו של חמאס - ארגון טרור שמטרתו להשמיד את מדינת ישראל. כרשת בין-לאומית, סמידון הפיצה תעמולה אנטי-ישראלית ואנטי-יהודית במסווה של 'ארגון סולידריות' לאסירים במדינות שונות. היא תמכה והאדירה ארגוני טרור זרים שונים, כולל חמאס" כך לדבריה. 
ארגון 'סמידון' הוכרז כארגון טרור בהיותו חלק מארגון החזית העממית והוקם על ידי פעיליו בשנת 2012. נציגיו של הארגון פועלים במדינות רבות באירופה ובצפון אמריקה ובראשו עומד חאלד ברכאת, מבכירי ארגון החז"ע בחו"ל, המעורב בהקמת חוליות צבאיות והנעת פעילות טרור באיו"ש ובחו"ל.
מטרתו הפורמאלית של הארגון היא לסייע לאסירים פלסטינים במאבקם להשתחרר מהכלא, אך בפועל משמש כ'גוף חסות' הפועל בכיסוי עבור ארגון החז"ע בחו"ל. עוד ממלא תפקיד מוביל ומשמעותי במהלכי הסברה ופרסום שמנהל ארגון נגד ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה