בארץ

בן גביר הביע תמיכה בלוחמים שהכו צלם פלסטיני - והותקף

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הביע תמיכה בלוחמי צה"ל, ביניהם בלוחמי מג"ב שתקפו צלם פלסטיני במזרח ירושלים. לאחר שכתב "אני אגבה לוחמים גיבורים", תקף אותו העיתונאי ישי כהן וכתב לו: "איתמר, לגבות חשד לאלימות זה לא דרך"
מערכת ice |  1
איתמר בן גביר (צילום יונתן זינדל/ פלאש 90)
היום (ראשון), השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הביע תמיכה בלוחמי צה"ל אשר מחרפים את נפשם ופועלים ברצועת עזה בימים מורכבים אלו. בחשבון הטוויטר שלו, כתב השר בן גביר: "כן, אני אגב לוחם מג"ב שנלחם כבר 70 יוף רצוף,  יום ולילה, וחשוד בתקיפת צלם תומך חמאס שהפריע לעבודתו".
מלבד זאת, ציין השר בן גביר כי הוא תומך בלוחמים אשר קראו קריאת שמע בעת הגעתם למסגד בג'נין: "כן, אני אגבה לוחמים גיבורים שנלחמים כבר 70 יום ברצף, יום וליל, וקראו שמע ישראל במסגד בג'נין. לא מתחרט ולא מתנצל".

 



לאור הבעת תמיכתו של השר בן גביר בלוחמי צה"ל, תקף אותו העיתונאי החרדי של עיתון "כיכר השבת", ישי כהן בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "איתמר, לגבות חשד לאלימות זה לא דרך. בטח אם מפקד מג"ב שמונה במשמרת שלך אומר שהם פעלו לכאורה בניגוד לערכים של מג"ב". בנוסף, ציין כהן כי "אם הצלם תומך חמאס, שיעמוד לדין ויישוב בכלא שנים ארוכות. לא מכות באמצע הרחוב. דווקא אתה שנלחמת נגד אלימות שוטרים, צריך לצעוק את זה".


כזכור, ביום שישי האחרון, פורסם כי שני שוטרי מג"ב הושעו לאחר שתועדו תוקפים צלם עיתונות פלסטיני במזרח ירושלים. על פי התיעוד, אשר פורסם על ידי ערוץ הטלוויזיה הטורקי, הצלם הרים את ידיו מול החיילים, ואחד השוטרים הכה אותו בראשו עם הנשק. כתוצאה מאותו אירוע, הועברו השוטרים לחקירה במח"ש.
ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "למקום הגיעו מספר עיתונאים של ערוצי תקשורת זרה אשר הפריעו לקיומה התקין של הפעילות ואף סיכנו את הצלחתה, שבמסגרתה הופעלו כוחות מסוערבים, התעמתו עם לוחמי מג"ב אשר הורו להם לעזוב את המקום תוך שימוש בכוח לאור סירובם. שני הלוחמים המעורבים באירוע הושעו על ידי מפקד משמר הגבול והחומר בעניינם הועבר לבחינת המחלקה לחקירות שוטרים".


 מתוך חשבון הטוויטר של איתמר בן גביר - @itamarbengvir

מתוך חשבון הטוויטר של ישי כהן -@ishaycohen

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חרדי עלק ומפקד מגב עלק
    יהודי 12/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המרחם על אכזרים ... ישי כהן כנראה שמחכה משפט ארוך אצל ה' על משפט הקצר שעשית . ולמפקד מגב כנראה שעם אתה תיהיה בתפקיד שהבן שלי התגייס אז אלייך הוא לא יגיע... כפוייי טובה שכמותכם את הדין שלכם רק ה' יכול לתת נחכה עד 120.. החיילים שלנו קדושים וצריך לנהוג בהם ככה גם בחייהם !
    סגור