בארץ

אבל על מותה של עדן זכריה ז"ל: "בזמן הירי דיברה עם אביה בטלפון"

גופתיהם של החטופים עדן זכריה ז"ל ורס"ב זיו דדו ז"ל חולצו ע"י צה"ל והועברו משטח רצועת עזה לשטח מדינת ישראל, במטה משפחות החטופים מרכינים ראש לנוכח הידיעה הקשה

מערכת ice | 
גופות (צילום דובר צהל)
היום (שלישי) הותר לפרסום כי צה"ל חילץ מרצועת עזה את גופותיהם של החטופים עדן זכריה (28) מראשון לציון, שהייתה במסיבה ברעים ורס"ב זיו דדו (36) מרחובות. בפעילות החילוץ נפלו הלוחמים רס"ר במיל' גל מאיר איזנקוט ורס"ר במיל' איל מאיר ברקוביץ'.
מטה משפחות החטופים הגיב על הידיעה הקשה: "אנו משתתפים בצערה הכבד של משפחת זכריה. עדן הייתה מלאת שמחת חיים ואהבה לבלות במסיבות. היא נסעה למסיבה ברעים עם בן זוג אופק קמחי אשר נרצח במסיבה".
עוד הוסיפו וכתבו: "בזמן הירי דיברה עם אביה בטלפון וסיפרה על המצב ובנוסף ידוע שהיא נחטפה כאשר היא פגועה בפלג גופה העליון. לעדן שני כלבי ציד אליהם הייתה מחוברת מאוד וגידלה אותם בהרבה אהבה, היא הספיקה לבקש מאביה שישמור עליהם וידאג להם. עדן תכננה להתחיל ללמוד שיווק דיגיטלי".
בהודעת דובר צה"ל נכתב: "גופתיהם של החטופים עדן זכריה ז״ל ורס״ב זיו דדו ז״ל חולצו על ידי כוח צה״ל בפעילות של לוחמים מיחידה 504 באגף המודיעין וחטיבה 551 משטח רצועת עזה לשטח מדינת ישראל. אנו משתתפים בצער המשפחות ונמשיך ללוותן".
תגובת פורום תקווה על חילוץ גופותיהם של החטופים: "אין בפינו מילים בכדי לנחם את משפחת זכריה שנאלצה לאחר חודשיים של המתנה לשמוע את הבשורה הקשה מכל, ואת משפחת דדו שהתבשרה כבר בתחילת המלחמה על הרצחו של בנם. אנו מוסרים להם את תנחומינו בשעה הקשה".
רז קינסטליך - ראש עיריית ראשון לציון  כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "ראשון לציון כואבת ובוכה את רציחתה של עדן ז״ל, תושבת העיר, בת 28 בהירצחה, הותירה אחריה זוג הורים  אביה זוהר ואימה אורין - עובדת עיריית ראשון לציון ואת אחיה גיא, שנלחמו ועשו כל שביכולתם כדי להשיבה הביתה, עד שהיום הגיעה לצערנו הבשורה הנוראה מכול".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה