בארץ

ח"כ גוטליב נגד ח"כ אימאן חאטיב יאסין: "את לא צריכה לשבת פה"

לאחר שח"כ אימאן חאטיב יאסין אמרה בריאיון לערוץ הכנסת כי "לא שחטו תינוקות ולא אנסו נשים", תקפה אותה אתמול (שני) ח"כ טלי גוטליב ואמרה: "הפרלמנט הישראלי בז לאנשים שהם תומכי טרור שיושבים כאן"

מערכת ice |  1
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, עטיה מוחמד)

לאחר שחברת הכנסת אימאן חאטיב יאסין ממפלגת הרשימה הערבית, התראיינה בערוץ הכנסת ואמרה כי באירועי הטבח ב-7 באוקטובר מחבלי חמאס לא שחטו תינוקות ולא אנסו נשים, תקפה אותה אתמול (שני), ח"כ טלי גוטליב ממפלגת ליכוד במליאת הכנסת ואמרה לה: "אני מתביישת בך ובזה לך".


אתמול (שני) במליאת הכנסת תקפה ח"כ גוטליב את ח"כ אימאןו חאטיב יאסין ואמרה: "הגברת חאטיב מה את עושה פה? באמת, אין לך בושה, לא האמנתי שהעזת לבוא לפה. לשבת פה, אחרי שהכחשת את הרצח של התינוקות של בני העם שלי, את עריפת הראשים שלהם, את השריפה שלהם, את האונס שלהם, את כריתת האיברים המוצנעים, לא התביישת? ובאותה מידה את לא מתביישת לשבת פה. אז בואי תשמעי, אני מתביישת בך ובזה לך. אני לא מוכנה לקבל, שתומכת טרור כמוך, שבתוך מלחמה קשה בישראל, אחרי שטבחו בנו אלף ארבע מאות מקרי רצח כמעט איומים, אחרי שמחזיקים חטופים, אישה אחרי לידה, תינוקות, נשים ואת מעיזה להכחיש את זה. זה לא ייאמן שאת בקושי מתנצלת".

 



עוד הוסיפה ח"כ גוטליב: "את לא צריכה לשבת פה, את לא צריכה לקבל משכורת ממשלם המיסים בישראל. הפרלמנט הישראלי בז לאנשים שהם תומכי טרור שיושבים כאן". בהמשך לדבריה, ח"כ גוטליב תקפה את ח"כ עאידה תומא סלימאן ואמרה: "את לא לבד, גברת ששייכת לתנועה האסלאמית, את לא לבד. שמעתי השבוע את אעידה סולימאן, אין לה בושה זאתי, זאת תומכת טרור בקלאס. אומרת, כותבת שיש הפגזות של חדרי ניתוח  בשיפא. אין לה בושה, ושבתי החולים חולים פצועים ושחיילים הפציצו את בית החולים".

כזכור, ח"כ אימאן חאטיב יאסין ממפלגת הרשימה הערבית, התראיינה בערוץ הכנסת לפני תשעה ימים (ראשון) ובריאיון הכחישה את המעשים המזעזעים שביצע חמאס בתושבי עוטף עזה ואמרה כי "לא שחטו תינוקות, לפחות ממה שהיה בסרט, ולא אנסו נשים". לאחר שאמירותיה עוררו סערה ציבורית ותקשורתית, פרסמה הודעת התנצלות ובה נכתב: "טעיתי, אני מצרה על כך ומתנצלת. לא הייתה לי שום כוונה להמעיט או להתכחש לטבח המזעזע ב-7 באוקטובר ולמעשים הנוראיים נגד נשים, תינוקות וקשישים שנרצחו בדרום. מהיום הראשון השמעתי עמדה ברורה בדבר גינוי והוקעת המעשים הנאלחים האלה נגד יהודים וערבים אזרחי ישראל באותה שבת שחורה וראוי להדגיש זאת שוב, במיוחד בעת הזו".


 

@gilplmducw0 ח״כ טלי גוטליב לאימאן חאטיב יאסין #טליגוטליב #חרבותברזל #עזה #כנסת #פוריו #פוריוישראל #foryou #fyp #ליכוד #כנסתישראל #ממשלה #ממשלתישראל #חרבות_ברזל #הליכוד #צהל #חיילים #מלחמה #מלחמהבישראל #הפגנה #ימין #שמאל #בגץ #פוליטיקה #ביבי #ביבינתניהו #ראשהממשלה #פוליטיקאים #יאירלפיד #פוליטיקהישראלית #יריבלוין #שמחהרוטמן ♬ צליל מקורי - Gil
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ממשלה נגועה ומושחתת
    צדק חברתי 11/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גוטליב .את אימן חטיב יאסין צריך לזרוק מהכנסת מיידית.רצוי שאת תלווי אותה החוצה ותשארי שם
    סגור