בארץ

ארה"ב מכריזה: נעביר לישראל פצצות Spice מדויקות

בשל העלייה במספר ההרוגים ברצועה ובלחץ העולמי על ישראל, ממשל ביידן הודיע כי בכוונתו, להעביר לישראל פצצות מדויקות בשווי 320 מיליון דולר, שעשויות לצמצם את הפגיעה בחפים מפשע
מערכת ice | 
בנימין נתניהו, ג'ו ביידן (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, אריה לייב אברמס)
אתמול, דיווחו הפלסטינים כי מספר ההרוגים ברצועה מתחילת המלחמה הגיע ל10,000 בני אדם, בניהם גם אזרחים חפים מפשע. סוגיית זו, עלתה שוב בשיחה שקיים ראש הממשלה בנימין נתניהו, עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן.
כעת, על מנת לתת מענה לחשש הגובר בקרב בכירים אמריקנים, ה"וול סטריט ג'ורנל מדווח כי ממשל ביידן עדכן את הקונגרס שהוא מתכוון להעביר לישראל פצצות מדויקות מדגם Spice, מתוצרת אמריקאית אשר נורות ממטוסים, בעלות של 320 מיליון דולר. עוד הובהר כי הפצצות יועברו תחילה לחברת רפאל בישראל על מנת שיבחנו אותם ולאחר מכן ישולב במערכות הביטחון הישראליות. 
כאמור, ישראל וממשל ביידן נתונות ללחץ עולמי גובר בכל הנוגע להרג שנגרם ברצועה בין היתר בגלל שחמאס משתמש באזרחי הרצועה כמגן אנושי. רק לאחרונה דיווח משרד הבריאות בעזה שיותר מ4,000 ילדים נהרגו במהלך הלחימה. אומנם, המשרד כפוף ארגון חמאס, אך מניסיון העבר נראה כי נתוניו נחשבים מדויקים.
בשיחת שקיימו ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא ארה"ב ג'ו ביידן, דובר רבות על החשיבות בהגנה על גם אזרחים פלסטינים ולהפחית את הפגיעה בהם. עוד דובר גם על הגדלת הסיוע ההומניטרי לעזה ולמיצוי הדין עם גורמים קיצוניים מבין המתנחלים בגין מעשים אלימים שהם מבצעים נגד פלסטינים בגדה המערבית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה