בארץ

ישראלים בחו"ל? בעקבות המלחמה - חברות הביטוח בהודעה דרמטית

בצל המערכה הביטחונית הכבדה, ליברה וכלל מאריכות את הביטוחים עבור אלה ששוהים מחוץ לישראל ב-72 שעות נוספות. המנכ"לית אתי אלישקוב: "כולי תקווה שנדע ימים בטוחים ושקטים הרבה יותר"
מערכת ice | 
כאוס בנתב"ג (צילום פלאש 90)
על רקע הלחימה הקשה שחווה ישראל החל משעות הבוקר (שבת), שגבתה את חייהם של יותר מ-100 חיילים ואזרחים והביאה לחטיפתם של רבים מעבר לגבול, המוני אזרחים מוצאים את עצמם בדרכם מחו"ל לישראל, פסע לפני החזרה לשגרה שתוכננה מחר בתום חג שמחת תורה.
אלא שבעקבות האירועים הביטחוניים חסרי התקדים, חזרתם של הישראלים שנמצאים בחו"ל לוטה בערפל. חברת הביטוח ליברה נערכת כעת לסייע למבוטחיה השוהים מחוץ לישראל. "נכון לרגע זה, החברה תאריך את ביטוחי הנסיעות באופן אוטומטי וללא תשלום ב-72 שעות נוספות עבור כלל מבוטחיה השוהים בחו"ל ואמורים לשוב ארצה בשבוע הקרוב", מסרה המנכ"לית אתי אלישקוב. "כולי תקווה שנדע ימים בטוחים ושקטים הרבה יותר".
בתוך כך, גם חברת כלל ביטוח הודיעה כי עקב המצב הבטחוני בישראל, ביטוחי הנסיעות של מבוטחיה השוהים בחו"ל ואמורים לשוב ארצה בשבוע הקרוב, יוארך באופן אוטומטי ללא תשלום ב-72 שעות. גם חברת סלקום תאריך אוטומטית לכלל הלקוחות השוהים בחו"ל אשר רכשו חבילה בטרם נסיעתם את חבילתם עד לתאריך 21.10. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה