בארץ

בתוך יום הכיפורים: צה"ל תקף בעזה בתגובה לשיגור בלוני תבערה

למרות יום הכיפורים, המשיכו גם במהלך הצום העימותים על גדר הגבול עם עזה והפרחת בלוני התבערה לעבר ישובי עוטף עזה, בתגובה צה"ל תקף בעזרת כלי טיס בלתי מאויש שתי עמדות של חמאס ברצועת עזה. כאשר גם מחר בדומה לימים האחרונים צפויים עימותים על הגדר, מעבר ארז ימשיך להישאר סגור
מערכת ice | 
תקיפה צה"ל ברצועת עזה (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד)

גם בתוך צום יום הכיפורים נמשכו ההתפרעויות על גדר הגבול בעזה. כאשר מאות פלסטינים התפרעו על הגדר והפריחו בלוני תבערה לעבר ישובי עוטף עזה. בתגובה כלי טיס בלתי מאויש של צה"ל תקף עמדות של חמאס. זה היום ה-11 ברציפות. גם מחר צפויות התפרעויות על הגדר, מעבר ארז ימשיך להיות סגור גם מחר, לאחר שלא נפתח מאז ראש השנה.

בנוסף לתקיפה זו, דקות מאז החל יום הכיפורים יותר מ-100 פלסטינים התפרעו על גדר הגבול והפריחו מאות בלוני תבערה לעבר הישובים בשטח ישראל, בנוסף לכך מטען חבלה הושלך לעבר כוחות צה"ל שפעלו לאורך הגבול, מדובר צה"ל נמסר כי לא היו נפגעים באירוע. בלוני תבערה שהופרחו גרמו לשריפות באזור.

במהלך היומיים האחרונים הכריזו ראשי ארגוני הטרור כי יסלימו את המאבק בימים הקרובים, זאת לאחר שנפגשו בבירת לבנון ביירות. גם ביהודה ושומרון ירו מחבלים לעבר עמדות של צה"ל, אך גם במקרה זה לא היו נפגעים באירועים. לאור החשש מהסלמת המצב בימים הקרובים, החליטו במערכת הביטחון להשאיר את מעבר ארז סגור גם מחר.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה