בארץ

לראשונה בכנסת: "קונצרט סליחות" בהשתתפות תזמורת ופייטנים

לקראת יום כיפור, הכנסת תקיים לראשונה "קונצרט סליחות" למרגלות המשכן. בין האומנים שיופיעו: שולי רנד, אלי לוזון והתזמורת האנדלוסית
מערכת ice | 
סליחות ביום כיפור (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
לקראת ימי הסליחות ויום כיפור, הכנסת תערוך בראשונה "קונצרט סליחות" בהשתתפות התזמורת האנדלוסית ואומנים נוספים. האירוע יתקיים ברחבת הכנסת למרגלות המשכן ביום רביעי (20 בספטמבר) בשעה 21:00.
לאירוע צפויים להגיע כ-1,300 איש בתמהילים מקרב הציבור הרחב, ובכפוף להרשמה מראש. כאמור ההופעה תכלול את התזמורת האנדלוסית בהרכב של כ-30 נגנים, ובשילוב הזמרים והפייטנים: גוסטו, ליאור אלמליח, עמיר בניון, אלי לוזון, שולי רנד ושיר יפרח.
נזכיר כי לא מדובר בפעם הראשונה השנה שבכנסת מרימים אירוע ראשון מסוגו. לקראת תום חג הפסח התקיימה לראשונה חגיגית מימונה שאורגנה בידי חבר הכנסת אמיר אוחנה. כבר אז עלו האשמות נגד אוחנה בטענה שהאירוע, שגם היה פתוח לקהל הרחב, יהיה אירוע ליכודניקי בעיקרו. 
מקורות בכנסת מסרו כי נודע להם שאוחנה מתכנן לשמור לעצמו 150 כרטיסים לאירוע על מנת שאלו יחולקו למקורביו. על פי הערכת המקורות, אותם מקורבים היו חברי מרכז הליכוד ולכן לכאורה מדובר בשימוש פוליטי במשאבי הכנסת. לאחר קיומו של האירוע הטענות לא עלו מחדש, ובעת זו לא ידוע אם קיימות טענות דומות גם בנוגע לאירוע הסליחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה