בארץ

ברקת נפגש עם קנצלר גרמניה ושלח מסר מאיים לאיראן

שר הכלכלה המבקר בגרמניה נפגש עם הקנצלר אולף שולץ בתערוכת הרכב הבינלאומית הנערכת במינכן. ברקת דן עמו בהתמודדות נגד איראן ונגד שלוחותיה ואיחל לקנצלר החלמה מהירה לאור פציעתו
מערכת ice |  2
ברקת עם הקנצלר שולץ (צילום משרד הכלכלה)

שר הכלכלה ניר ברקת המבקר בגרמניה, נפגש עם הקנצלר אולף שולץ בתערוכת הרכב הבינלאומית הנערכת במינכן. ברקת דן עמו ביחסים בין ישראלים לגרמניה וכן בדרכים להתמודדות נגד איראן ושלוחותיה באזור, בנוסף איחל השר לקנצלר החלמה מהירה לאור פציעתו.

השר ניר ברקת מסר בתום הפגישה: "הודיתי לקנצלר גרמניה אולף שולץ על התמיכה שלו ושל ממשלתו בישראל. הציפייה שלנו מגרמניה, בייחוד לאור ההיסטוריה- היא תמיכה נחרצת אל מול קריאות וכוונות ההשמדה של איראן נגד מדינת ישראל והעם היהודי. על הקהילה הבינלאומית להוקיע ולפעול נגד התוקפנות האיראנית ונגד שליחותיה של איראן ובראשן חיזבאללה המחרחרת מלחמה בגבולנו הצפוני. במסגרת ביקורי הרשמי בגרמניה, בשם מדינת ישראל אני פועל לרתום את גרמניה למען המאבק החשוב נגד איראן, לחזק ולהעצים עוד יותר את הקשר הכלכלי עם הכלכלה האירופאית הגדולה ביותר.

כאמור השר ברקת גם שלח איחולי החלמה לקנצלר גרמניה שנפצע בעינו במהלך ריצה ושם רטייה על עינו הימנית: "מבקש לאחל החלמה מהירה לקנצלר אולף שולץ לאור פציעתו".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לעורך: איפה "מסר מאיים" לאירן? לא ראיתי. אולי אתה ראית? (ל"ת)
    חידה 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    השפן הגדול
    יצחק 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השפן מאיים.פוחד מהצל של עצמו.
    סגור