בארץ

בג"ץ נעתר לבקשת לוין, חידוש בשיחות הפשרה בין גנץ ונתניהו

בג"ץ החליט להסכים לבקשתו של השר לוין ודחה את הדיון על אי הכינוס של הוועדה לבחירות שופטים. במקביל לכך, שיחות הפשרה בין שני הצדדים מתחדשות
מערכת ice | 
בנימין נתניהו ובני גנץ (צילום עדינה וולמן/דוברות הכנסת)
בג"ץ הודיע כי הוא עותר לבקשה שהגיש שר המשפטים יריב לוין בו ביקש לדחות את  הדיון בנוגע לאי הכינוס של הוועדה לבחירת שופטים, הדיון שהיה אמור להתקיים ביום חמישי הקרוב נדחה ל-19 בספטמבר. בנוסף, בתזמון פלאי, דיווחים חדשים מעידים על חידוש המגעים בין גנץ לנתניהו בניסיון להגיע לפשרה במסגרת המהפכה המשפטית.
ח"כ בני גנץ נאם הערב (שני) בכנס המכון למדיניות העם היהודי בירושלים ואמר: "״מדינת ישראל היא מדינה יהודית לא מכוח חוק כזה או אחר, אלא בגלל הערכים שלה, היסודות עליהם היא מושתת ורוב הציבור הישראלי רוצה שכך זה ימשך.
ניצבים בפנינו אתגרים ביטחוניים וכלכליים אדירים, ויש לצערי קולות קיצוניים שמבקשים לקרוע אותנו לגזרים, מדינת ישראל לא יכולה להרשות לעצמה להיקרע על ידי קומץ קיצוני המבקש לשנות את פני האומה שלנו באמצעות שינוי מערכת המשפט.
עלינו להמשיך ולחזק את הסולידריות בין האזרחים על יסודות ההבנה שכל אחד מאיתנו יכול לחיות על פי אמונתו ותפיסתו תוך הכרה בצורך להתפשר כדי שנוכל לחיות זה לצד זה כולם תחת מדינה אחת, יהודית ודמוקרטית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה