בארץ

צפו בנטרול המחבל מהפיגוע בירושלים; צעיר בן 22 נפצע בינוני

צעיר בן 22 נדקר סמוך לתחנת הרכבת הקלה ברחוב שבטי ישראל בירושלים, ופונה בהכרה לבית החולים. לוחם מג"ב שהיה ברכבת ירד ממנה וחיסל את המחבל
מערכת ice |  1
זירת הפיגוע בירושלים (צילום דוברות איחוד הצלה)
הטרור חזר לירושלים: צעיר כבן 22 נפצע הערב (רביעי) באורח בינוני בפיגוע דקירה סמוך לתחנת הרכבת הקלה ברחוב שבטי ישראל בירושלים. לוחם מג"ב שהיה על הרכבת והבחין בהתרחשות, מיהר לרדת ממנה וחיסל את המחבל. הנדקר פונה ע"י מד"א לבית החולים שערי צדק כשהוא בהכרה מלאה. בזירת הפיגוע נתפסה הסכין.
מחקירה ראשונית עולה כי המחבל הגיע למקום מחופש לחרדי, ודקר את האזרח בגבו. אלדד בר כוכבא, שסייע לנטרל את המחבל, סיפר: "רצתי אל המחבל ונתתי לו בעיטה חזקה לפרצוף וליד, ונפלה לו הסכין. ואז לוחם משמר הגבול הגיע בריצה וירה בו".

פרמדיקים של מד"א אלעד רוזמרין ושרה קאפח סיפרו: "כשהגענו לתחנת הרכבת ברחוב שמעון הצדיק, ראינו גבר כבן 25 בהכרה מלאה עם פצע דקירה בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו בינוני".
מנהל יחידת הטראומה בבית חולים שערי צדק, ד"ר אלון שורץ, עדכן: "הפצוע כבן 22 הגיע בהכרה מלאה ובמצב יציב עם פצע דקירה בפלג גוף עליון. לאחר הערכה ראשונית ובדיקות הדמיה הועבר להמשך אשפוז והשגחה".
 
מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי שיבח הערב את לוחם משמר הגבול שניטרל את המחבל: "בחתירה למגע ותוך סיכון חיים הצליח לוחם משמר הגבול לנטרל את המחבל ולמנוע פיגוע יותר קשה. התגובה המהירה שלו במקצועיות מלמדת על רמת הדריכות של הכוחות שלנו בשטח שפעם אחר פעם מונעים ומסכלים פיגועים. אני מאחל לפצוע החלמה מהירה״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי משבח את האזרח האמיץ שבעט בו ראשון בלי נשק?
    חץ 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראשון בלי נשק
    סגור