בארץ

פיגוע דריסה נוסף: המחבל לא הצליח לפגוע ונוטרל

פיגוע דריסה בצומת 200, היציאה הדרומית מחברון שנמצאת מתחת היישוב בית חג"י, כעת כוחות נמצאים בזירה כדי להעריך את הנזקים. לא נמסר כרגע על נפגעים והמחבל נוטרל
מערכת ice | 
אמבולנס בפינוי נפגעים (צילום פלאש 90/ גרשון אלינסון)
גל הפיגועים לא נפסק. בדקות האחרונות התקבל עדכון על פיגוע דריסה בצומת 200, היציאה הדרומית מחברון שנמצאת מתחת היישוב בית חג"י, כעת כוחות נמצאים בזירה כדי להעריך את הנזקים. לא נמסר כרגע על נפגעים והמחבל נוטרל.
בסך הכל 10 ימים עברו מהפיגוע הקשה בו נהרגה בת שבע ניגרי ז"ל ונפצע קשה אריה גוטליב וכשבועיים חלפו מהפיגוע הקשה בחווארה בו נרצחו שני ישראלים אב ובן, תושבי אשדוד על ידי אחד מתושבי הכפר ונראה שהפיגועים לא עוצרים.

קרדיט: הצלה ללא גבולות
יוחאי דמרי ראש מועצת הר חברון מסר: "בדקות האחרונות התרחש פיגוע דריסה בצומת 200. בזכות עירנותם של החיילים המחבל נוטרל ולא היו נפגעים. אני מבקש לחזק את חיילי צה"ל בעבודתם המקצועית המהירה  והמסורה". 

עוד הוא מסר לאחר הפיגוע: "כפי שאנו חווים לצערנו, המוטיבציה של המחבלים לפגע בו לא פחתה ,ונהפוך הוא  בדיוק לשם כך יש צורך לפעול בכלים נוספים חריפים יותר ומרתיעים יותר כדי להגן על תושבינו בכל מחיר. אני מצפה מכלל הגורמים הן המדיניים והן הצבאיים להעדיף אוהב על אויב ,כי במלחמה הזו צריך להכריע!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה