בארץ

פועלי בניין ניסו לחטוף ילד בר"ג? ראש העיר: "פייק מוחלט"

דיווח היום על פועלים ערבים שניסו לחטוף ילד בדרך לקייטנה, עורר בהלה ברמת-גן. ראש העיר כרמל שאמה הכהן: "בדקתי אישית, לא היה שום ניסיון חטיפה"
מערכת ice | 
ניידת משטרה (צילום shutterstock)
דיווח שפורסם היום בצהריים על ניסיון חטיפת ילד סמוך לאתר בנייה ברמת גן, עורר בהלה בעיר וגרם לראש העיר כרמל שאמה הכהן לפרסם: הדיווח שגוי.
באתר ערוץ 14 פורסמה הכותרת: "אימה ברמת גן: פועלים ערביים ניסו להכניס ילד קטן לתוך רכבם". לפי הדיווח, ילד בן 10 שהיה בדרכו לקייטנה וחלף על פני אתר בנייה בשכונת קריית קריניצי, נתקל בגבר ואישה שקראו לו. לאחר שהילד לא עצר לבקשתם, הם "באו לצאת אליו מן הרכב".

לפי הדיווח הילד החל לרוץ במהירות לכיוון הקייטנה, לשם הגיע מבוהל, ועדכן מיד את הצוות. משטרה הוזעקה למקום אך לא הצליחה לאתר את הרכב. אחת האימהות ששמעה על המקרה אמרה: ״לקחנו את הילדים לעבודה מרוב פחד, זו שכונה חדשה שיש בה המון בניה, חלק מהפועלים ישנים בגנים ציבוריים, אין מקום בטוח פה".
זמן קצר לאחר פרסום הידיעה, ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן מיהר לפרסם בדף הפייסבוק שלו: "בדקתי אישית! הפרסום על ניסיון חטיפה הוא כותרת חלולה. ככל הנראה מדובר בזוג שסימן ידנית באדיבות מתוך הרכב לילד לעבור את הכביש מבלי שהתקרב או פתח את דלת הרכב. בכל מקרה ולמען הסר כל ספק מבוצעות פעולות חקירה, אך לדעת המשטרה וכן לדעת העיריה אין שום סיבה לשינוי שגרה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה