בארץ

לפיד זועם: "שתיקת נתניהו - חרפה לאומית"

על רקע מתקפה מצד נציגות הקואליציה נגד מערכת הביטחון סביב האירוע במהלכו נהרג פלסטיני בסוף השבוע ונוכח שתיקת חברי הממשלה, תוקף יו"ר האופוזיציה את ראש הממשלה ומפנה לעברו אחריות ישירה לאירועים  
דוד זולדן |  2
בנימין נתניהו, יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, Alex Kolomoisky/POOL)
יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד מגונן על מערכת הביטחון ותוקף בחמת זעם את ראש הממשלה נתניהו: "שתיקת נתניהו מול התקפות הקואליציה על ראש השב"כ - חרפה לאומית".
ראש האופוזיציה יאיר לפיד הגיב להאשמות בקואליציה נגד ראש השב"כ רונן בר, וכתב בטוויטר כי "מול ההתקפות המכוערות על ראש השב"כ, שתיקתו של נתניהו היא חרפה לאומית". לפיד הוסיף כי בר הוא "איש מקצוע מעולה, לוחם נטול פחד, פטריוט ישראלי ובעיקר מנהיג ארגון שנמצא תחת התקפה גם של הטרור הפלסטיני וגם של הטרור היהודי של עברייני הגבעות ושליחיהם בקואליציה". 
מוקדם יותר שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות ח"כ אורית סטרוק (הציונות הדתית) המשיכה בקו התקיף נגד ראשי מערכת הביטחון על רקע תחושות חוסר הביטחון של תושבי יו"ש. בראיון לגדי נס ברדיו צפון 104.5FM על התרעת ראש השב"כ רונן בר, אמרה סטרוק: "אמירה אומללה, אין טרור יהודי. אין. הטרור הפלסטיני קיים ואיתנו כבר שנים רבות והוא הוחמר בתקופה האחרונה. זה לא קשור לטרור יהודי שפשוט לא קיים. האירוע החמור שהתרחש ליד הכפר בורקה לא קרה בתוך הכפר, אלא בשטח מת בין יישוב ערבי ליישוב יהודי. אתה רואה טרור יהודי? אני לא רואה טרור יהודי. אין עצור אחד שחשוד בגרימת הפציעה האנושה הזאת? איפה ההיגיון? באמת. שהמשטרה תסביר את עצמה בבקשה". 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לפיד
    יאצק 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חרפה לאומית זה השטויות שאתה פולט 24/7
    סגור
  • 1.
    שתיקת נתניהו.
    מיכה 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האדון לפיד צועק עבור כולם. נתניהו יכל לשתוק.
    סגור