בארץ

פיגוע ליד הקניון במעלה אדומים: 5 פצועים מירי, המחבל נוטרל

בשעה 15:39 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על 2 פצועים מירי סמוך לקניון במעלה אדומים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ל- 2 פצועים כבני 30 במצב בינוני עם פצעי ירי, בהכרה מלאה. חייל מג"ב לא בתפקיד ניטרל את המחבל
מערכת ice |  1
הלוחם שירה במחבל (צילום דוברות המשטרה)
הפיגועים חוזרים. אירוע ירי סמוך לקניון במעלה אדומים התרחש היום (שלישי), כאשר המחבל פתח באש סמוך לקניון ופצע 5 אזרחים בדרגות פציעה קל-בינוני. איש ביטחון אזרחי, לוחם מג"ב לא בתפקיד, חיסל אותו. צוותי מד״א מטפלים במס׳ נפגעים בינוני וקל, המפגע נוטרל בזירה.
בשעה 15:39 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על 2 פצועים מירי סמוך לקניון במעלה אדומים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ל- 2 פצועים כבני 30 במצב בינוני עם פצעי ירי, בהכרה מלאה.


על פי דוברות המשטרה: "קצין משמר הגבול שהיה בדרכו למספרה, שלא בתפקיד, שמע קול ירי וצעקות של עוברי אורח, הקצין החל לסרוק את השטח לאיתור המחבל. המחבל החל לפתוח בירי לעבר הקצין שחתר למגע וניטרל את המחבל. מפכ״ל המשטרה רב-ניצב יעקב שבתאי ומפקד משמר הגבול, ניצב בריק יצחק בדרכם לזירת האירוע".


קרדיט: דוברות המשטרה

דובר חמאס עבד א-לטיף אל-קאנוע על הפיגוע במעלה אדומים שיבח את המחבל: "מברכים על פעולת הירי ההירואית במעלה אדומים - להגנה על מסגד אל-אקצא ובתגובה על פלישות המתנחלים".


קרדיט: דוברות המשטרה

ראש עיריית מעלה אדומים בני כשריאל לחדשות 14: "המחבל  הוא פלסטיני עובד עם אישור עבודה, הוא עבד במתנס בניקיון כבר כמה שנים, בודקים עם המשטרה כיצד הוא השיג את הנשק".
 

מד"א מסרה לאחר מכן סיכום לפיגוע ירי במעלה אדומים: "חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים שערי צדק והדסה הר הצופים 5 פצועים מירי, בהם: 1 קשה כבן 40 ו- 4 בינוני מהם גבר בן 37, גבר בן 29, גבר בן 28 ונער בן 14. לבית החולים שערי צדק פונו 2 פצועים במצב קשה ובינוני. לבית החולים הדסה הר הצופים פונו 3 פצועים במצב בינוני".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה מה שקורה שאין מספיק בניה בעיר
    Mtlk 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום שהם יראו שבונים.הם רואים ישראל חלשה.ומפחדת. התגובה צריכה להיות עוד 5 אלף יחידות דיור.ואם צריך לתת סבסוד.ככה שהמחיר יהיה אטרקטיבי לאנשים.
    סגור