בארץ

שב"כ מאשר: דקירת הצעיר בירושלים - פיגוע לאומני

אור סייר, בן 25 נפצע באורח קשה מדקירה ביום חמישי בשכונת גילה בירושלים. רק היום אישרו כוחות הביטחון כי מדובר בפיגוע על רקע לאומני. שלושה חשודים נעצרו
מערכת ice | 
סכין (צילום unsplash)
ביום חמישי נפצע באורח קשה אור סייר, בן 25 בפיגוע דקירה בשכונת גילה בירושלים. בתחילה לא היו בטוחים בשב"כ ובמשטרה כי מדובר בפיגוע על רקע לאומני ולא בדקירה על רקע אחר, אך היום (שבת) אישרו כי מדובר בפיגוע.
הדיווח על פיגוע הדקירה ברחוב המרגלית התקבל שלשום בשעה 18:05 במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים. חובשים ופראמדיקים של הארגון פינו את הפצוע לבית החולים שערי צדק בעיר.

היום הודיעה המשטרה כי שלושה חשודים בפיגוע הדקירה נעצרו ע״י כוחות הביטחון, ובמוצאי השבת תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבימ״ש השלום בירושלים. מחקירת החשודים ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים בשת״פ שב״כ, עולה כי הגיעו למקום ביום הפיגוע רגלית יחדיו מכיוון בית ג׳אלא כשהם מצוידים בשלושה סכיני קצבים גדולים, זאת במטרה לרצוח יהודי ולהיות ״שאהידים״. לאחר הפיגוע נמלטו מהמקום.
 
מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן התייחס הבוקר למעצר החשודים ואמר: ״מאז הפיגוע לא חסכנו מאמצים ומשאבים בכדי להבין את נסיבות המקרה, להתחקות אחר זהות החשודים, לאתר וללכוד אותם. הבוקר הסתיים המצוד אחר המחבלים, סגרנו מעגל ואני רוצה להודות לכל הכוחות שהשתתפו במצוד אחר המחבלים ופעלו בשיתוף פעולה יחד,  מהמשטרה, מצה״ל ומהשב״כ. אני בטוח כי חוקרי ימ״ר ירושלים ושב״כ יעשו כעת את כל פעולות החקירה הנדרשות בכדי למצות את הדין עם המחבלים. אני רוצה לחזק את בני משפחתו של אור שנפצע בפיגוע באורח קשה ולאחל לו החלמת מהירה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה