בארץ

עמי אשד נפגש עם המפגינים: "כל מה שרציתי זה לשמור עליכם"

מפקד מחוז תל אביב זכה לביקור מצד המפגנים כנגד הרפורמה המשפטית ונשא נאום ספונטני: " "כל מה שרציתי לעשות זה כמה דברים מאוד מאוד פשוטים. אחד, זה באמת למלא את החובה המוסרית שלי כלפי אזרחי מדינת ישראל, שאותה אני ממלא כבר הקרוב ל-40 שנה בתפקידי ביטחון כאלה ואחרים. לשמור עליכם מכל משמר ולא משנה מי אתם, מה אתם ומה הדעות שלכם"
מערכת ice |  6
עמי אשד
מפקד מחוז תל אביב לשעבר, הניצב עמי אשד, אשר התפטר מתפקידו לפני כשבוע וחצי ונאומו גרם לגל מחאות ענק ברחבי המדינה, כנגד הממשלה, זכה הערב (ראשון) לביקור מצד המפגינים כנגד הממשלה שהגיעו תמוך בו.
אשד קיבל את פניהם של המוחאים בכניסה לבניין בו הוא מתגורר ובעזרת מגפון של אחד מהם נשא נאום, בו אמר: "אני מאוד נרגש לראות אל כל האנשים פה באים לתמוך בי. זה לא מובן מאליו בעיניי. אני לאורך השנים שמרתי על האנונימיות שלי, לא התערבבתי בתקשורת ולא בפוליטיקה וזה מאוד מרגש לראות שכל כך הרבה אנשים באים לתמוך בקצין משטרה".
הוא המשיך: "כל מה שרציתי לעשות זה כמה דברים מאוד מאוד פשוטים. אחד, זה באמת למלא את החובה המוסרית שלי כלפי אזרחי מדינת ישראל, שאותה אני ממלא כבר הקרוב ל-40 שנה בתפקידי ביטחון כאלה ואחרים. לשמור עליכם מכל משמר ולא משנה מי אתם, מה אתם ומה הדעות שלכם. לדאוג לכך שלא תהיה מלחמת אחים, כי אנחנו באמת בשיח המאוד מתלהם שקורה בתקופה האחרונה, לצערי הרב אני חייב להגיד, הולכים למקום הזה".
עוד אמר אשד: "כל מה שאני מבקש מכם, זה שני דברים פשוטים. אחד, תזכרו שכולנו שייכים לעם הזה שנקרא עם ישראל ואסור לעולם שנפנה איזושהי זרוע או אפילו יד מאיימת איש לרעהו. והדבר השני, שלא פחות חשוב, תזכרו שבמשטרת ישראל יש 33 אלף שוטרים, שכל יום יוצאים לעבודה שלהם בשביל לשמור עליכם, כדי שתהיה לכם זכות להפגין, כדי שתהיה לכם זכות לחיים מאושרים, כדי שלא תיפגעו והם עושים אתה אפילו במחיר של פגיעה בהם".
 
"אם אתם רוצים באמת לחבק אותי, תחבקו את שוטרי משטרת ישראל – להם מגיע יותר. אני באמת נרגש ורוצה להודות לכם שוב. אתם עם נפלא, תמשכו להיות כאלה ותזכרו את מה שביקשתי, זה הדבר הכי חשוב בעיניי", סיכם אשד.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אשד איש פוליטי
    סימה 07/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתביישת בהתנהגות שלך. ברוך שפטרנו מימך
    סגור
  • 5.
    ומה עם מאות אלפי הנוסעים שנתקעו למשך שעות ברכביהם?
    נועם 07/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הסבל שלהם ושל משפחותיהם לא נחשב?
    סגור
  • 4.
    שקרן צבוע
    שר 07/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד זבל מהשמאל
    סגור
  • 3.
    אפסססס מבחיל האיש הזה , ביזיון למשטרת ישראל (ל"ת)
    דן 07/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    בושה של קצין פוליטי
    ניסו 07/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ככה הוא מכין את דרכו לפוליטיקה. היו צריכים להדיח אותו כבר בתחילת ההפגנות .עוד קצין עם פנסיה תקציבית ויהיה חבר במועדון התה והביסקוויט כמו שאר קציני משטרה לשעבר .
    סגור
  • 1.
    חתיכה שמאלן פורע חוק... משת"פ שמאלני.
    יהודה קפלן 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    5 1
    שמרת במקרה על אלה שניזוקו וסבלו מאלה "שרצית בסך הכול לשמור עליהם" ? חוצפן וצבוע.
    סגור