תקשורת ומדיה

עמית סגל נגד עמי אשד: "נשא נאום פוליטי שבו הצדיק את הדחתו"

הפרשן הפוליטי של חדשות 12 לא רואה את הניצב כאיש אמיץ שעמד על עקרונותיו: "עמי אשד, שאת שמו אפשר לשנות אולי לעמי איילון, לזכר נתיב התחבורה שהפך למדרחוב, נשא נאום פוליטי למהדרין שבו הצדיק בדיעבד את הדחתו"
מערכת ice |  1
עמית סגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
עמי אשד, מפקד מחוז תל אביב במשטרה, פרש ביום רביעי מתפקידו ותקף את השר איתמר בן גביר במסיבת עיתונאים יוצאת דופן. מיד לאחר מכן, אלפי מפגינים יצאו לרחובות, חסמו את נתיבי אילון, הציתו מדורות על הכביש ומחו נגד ההחלטה של בן גביר, שמגיעה על רקע המשך החקיקה של הרפורמה המשפטית.
המפגינים כנגד הממשלה רואים באשד כאיש אמיץ שעמד על עקרונותיו כנגד הדרג הממשלתי, לא הסכים לפוליטיזציה של המשטרה ואף שילם על כך מחיר אישי כבד. הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, לא מסכים עם התפיסה הזאת ורואה את כל סערת פרישתו של מפקד מחוז תל אביב באור אחר לגמרי.
בטור שישי שלו בעיתון "ידיעות אחרונות", כך התייחס סגל לסערת נאומו של אשד: "עמי אשד, שאת שמו אפשר לשנות אולי לעמי איילון, לזכר נתיב התחבורה שהפך למדרחוב, נשא נאום פוליטי למהדרין שבו הצדיק בדיעבד את הדחתו. היו כבר קצינים, כחולים או בחאקי, שחשבו דברים איומים על השרים. איש מהם לא נשא את נאומו נגדם על מדים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מדוע רק עכשיו
    אזרח מודאג 07/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עמי אשד היה צריך להגיד את שאמר בתחילת ההפגנות לא לאחר שהודח .אז מבחינתי היה גיבור ישראל.
    סגור