בארץ

טלי גוטליב: "בימין מחפשים שקט ולא משילות, אוי לבושה"

לפחות 4 חברי קואליציה הצביעו בעד ח"כ קארין אלהרר מיש עתיד לוועדה למינוי שופטים. ח"כ גוטליב שצייצה רגע לפני התוצאות כי נציגת האופוזיציה תנצח, מחתה לאחריהן: "קואליציה עם 64 מנדטים לא השכילה לבחור 2 נציגים מטעמה"
מערכת ice |  1
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
"גיבורת" היום ח"כ טלי גוטליב (ליכוד), שגרמה היום להפסד הקואליציה בהצבעה החשאית לבחירת נציגי הכנסת לוועדה למינוי שופטים, מסרבת להתנצל על התעקשותה לא להסיר את מועמדותה ומכריזה: "צדקתי".
תוצאות ההצבעה קבעו כי ח"כ קארין אלהרר מיש עתיד נבחרה כנציגת האופוזיציה עם 58 קולות שתמכו לעומת 56 שהתנגדו - מה שאומר שלפחות 4 מחברי הקואליציה הצביעו בעד חברת הכנסת מיש עתיד. ח"כ גוטליב, לעומתה קיבלה 15 קולות בלבד. הצבעה נוספת לבחירת נציג הקואליציה צפויה בחודש הבא.
דקות לפני פרסום התוצאות צייצה גוטליב בטווייטר שלה: "כמו שאמרתי בבוקר. בלי הסכמה על שני מועמדים, תנצח נציגת האופוזיציה. יהיו חברי קואליציה שיבחרו בה כי לפני ואחרי הכל כנראה מה שמחפשים בימין זה שקט ולא משילות. מקווה מאד שאני טועה".

כעבור 22 דקות הוסיפה ציוץ מעודכן: "לא רציתי להיות צודקת אבל צדקתי. קואליציה עם 64 מנדטים לא השכילה לבחור 2 נציגים מטעמה. חברי קואליציה הצביעו לנציגת האופוזיציה. אוי לבושה".
 
למרות הלחץ הכבד שהופעל עליה במהלך היום מצד רה"מ נתניהו וחברי הליכוד, פרסמה בצהריים גוטליב: "אני לא מסירה מועמדות. צר לי לאכזב את אנשי לשכת רוה״מ שמדליפים שקרים לתקשורת בנסיון לפגוע בי, כי מעולם נתניהו לא צעק עלי שאני פוגעת בבטחון המדינה, והוא ממש לא איבד עשתונות. אכן הרים קול וביקש שאסיר מועמדות ושאסמוך על נסיונו הרב, גם שרים נוספים הרימו קול. אני עדיין מועמדת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביבי - out
    טלי - in 06/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טלי בקרוב שרת משפטים עם מפלגה אחרת שתקום
    סגור