בארץ

ברקת נגד המונופולים: "לא יוכלו להשתמש בכוח שלהם להעלות מחירים"

שר הכלכלה ניר ברקת המבקר בניו יורק מכריז מלחמה על המונופולים ואמר בכנס: "לא ניתן להם למשוך את המחירים, אדאג שכל מי שיוכל יביא מוצרים בייבוא זול לישראל"
מערכת ice |  1
שר הכלכלה ניר ברקת (צילום חיים טויטו כנס בשבע בניו יורק)
שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת יצא היום (שני) נגד המונופולים ואמר: "הם לא יוכלו יותר להשתמש בכוח שלהם כדי למשוך את המחירים באופן לא הוגן. המטרה שלי היא לדאוג שכל מי שיוכל יביא מוצרים בייבוא זול לישראל״.
בראיון לעיתונאי בשבע יוני קמפינסקי בכנס בשבע בניו יורק, אמר ברקת: "ככל שהפלשתינים מאזורי C מתערים בחברה הישראלית, מצבם הכלכלי משתפר, ואנחנו משקיעים בכך מאמצים. הרעיון הוא שככל שהפלסטינים ישתפו פעולה עם מדינת ישראל, כך ייטב. אנחנו רוצים ליצור יותר אזורי תעשייה משותפים שבהם ישראלים ופלסטינים עובדים יחד. מבחינה אסטרטגית, התוכנית היא לסייע ליותר פלסטינים העובדים בישראל לחצות את הגדר ולחזור לבתיהם. אתם רוצים שהכלכלה שלהם תהיה קשורה לשלנו, כי ביחד אנחנו מצליחים יותר וגם הם".

עוד הוסיף השר ברקת: "אם חלילה נותקף על ידי שלוחותיה של איראן בגבולותינו, האיראנים לא ישנו טוב בלילה. האיראנים צריכים להבין שאנחנו מבינים את האסטרטגיה שלהם, והם צריכים לדעת שאנחנו לא יכולים לתת לאזרחים שלהם לישון טוב בלילה, אם חלילה תוקפים אותנו!".
כן נפגש היום השר ברקת עם השגריר באו״ם גלעד ארדן, ודן עמו בדרכים להעמיק את שיתופי הפעולה בין הכלכלה והתעשייה הישראלית למדינות נוספות בעולם באמצעות נציגיהן באו״ם. קודם לכן נועד הבוקר השר עם מושלת ניו יורק, קת'י הוקול.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הוא רק מקשקש (ל"ת)
    המונופולים לא מפחדים 06/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור