בארץ

בליכוד מתקוממים: "יש גבול לסחטנות של בן גביר"

ח"כ דני דנון רוצה קודם משילות בתוך מפלגתו שלו והודף את הדרישות של בן גביר: "הנציג חייב להיות של הליכוד, יש גבול לסחטנות של בן גביר"
דוד זולדן | 
איתמר בן גביר, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, אוליביה פיטוסי)
ח"כ דני דנון מהליכוד הדהים אפילו את שותפיו למפלגה כאשר שחרר את חרצובות לשונו בחלק הסגור של סיעת הליכוד ואמר היום כי: "עם כל הכבוד, הסיכומים במו"מ הקואליציוני, שהתנהלו באופן חובבני, לגבי נציג הקואליציה בוועדה לבחירת שופטים, היו על בסיס ההנחה שלקואליציה יהיו שני נציגים ח"כים בוועדה".
דנון הוסיף עוד: "כעת, אם ההבנה היא שלקואליציה יהיה נציג אחד בוועדה הוא לא יכול להיות של בן גביר. הנציג חייב להיות של הליכוד. יש גבול לסחטנות של בן גביר. הגיע הזמן שהליכוד יעמיד אותו במקום. צריך לבחור באחד מהחברים בסיעה שיושבים פה והציגו את מועמדותם".
גם בשורות האופוזיציה לא שקט: במחנה הממלכתי מתדרכים נגד יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד, שתקף את שותפיו לאופוזיציה ואמר שלא ישלחו מועמדים נוספים לבחירות לוועדה לבחירת שופטים. על מנת שקארין אלהרר נציגת יש עתיד תשובץ מטעם האופוזיציה.
אלא שבמחנה הממלכתי הודפים את המתקפה של לפיד וגורמים במפלגה אומרים כי: "לפי הסיכום שהתגבש, הקואליציה תעמיד מועמד אחד בלבד ותקיים את הבחירות במועדן ב-14.6. יו"ר הכנסת טרם הכריז על מועד הבחירות והמועד האחרון להגשת מועמדות כפי שנדרש בכדי להבטיח את הסיכומים. אבל ללפיד היה חשוב 'לגנוב סוסים' ולהכריז על מועמדת מטעמו ללא תיאום עם שאר חברי האופוזיציה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה