בארץ

מרב מיכאלי תוקפת את הממשלה: "צריכה להיעלם מחיינו בהקדם"

יו"ר מפלגת העבודה האשימה את הממשלה באיום על הקהילה הלהט"בית לאחר מספר אמירות של בכירים בעירייה
מערכת ice |  2
מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
עיריית ירושלים קיימה את הישיבה השבועית שלה אתמול (ראשון) במקום לא שגרתי לכבוד יום ירושלים שנחגג שבוע שעבר. במהלך הישיבה החגיגית חברי המועצה התחילו להתדיין בשורת צעדים שנועדו לשפר את המעמד החברתי של תושבי העיר הלהט"בים. בשלב מסוים בדיון, חלק מיושבי המועצה התחילו לספק אמירות חריגות, צעד שגרר שלל תגובות זועמות.
לאחר שאדיר שוורץ, יושב ראש תנועת "התעוררות", הציע מספר הצעות לשיפור מעמד התושבים, סגן ראש העיר וחבר המועצה, אריה קינג, התבטא נגד הקהילה הגאה באופן חריג, בציטוט שהובא מ-N12, קינג אומר: "אם הם (הכוונה ללהט"בים) נורמלים, למה הם צריכים תקציבים נפרדים?".

גם יוני יוסף, חבר מועצת העיר זעם ולא הבין למה המועצה צריכה לדון בנושא: "זה נושא שרוב תושבי העיר לא מעוניינים בו. ירושלים היא אחת מארבעת ערי הקודש. יש פסיכולוגים, יש פסיכיאטרים. למה צריך לכל אחד במיוחד. רק הטיפולים של לגזור ולהוסיף, לשנות מין לילדה בת 9 זה בסדר?".
בתגובה לדיווח, יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי, העלתה פוסט בחשבון האינסטגרם שלה, בו היא האשימה את הממשלה באיום על הקהילה הלהט"בית. 
 
"בירושלים, המקום שבו נרצחה שירה בנקי במצעד הגאווה, חברי העיריה מטעם בן גביר-סמוטריץ׳ שוב מאיימים על הקהילה הגאה. מתקפה שמגיעה מהממשלה והקואליציה, מאיימת בריסוק מערכת המשפט, שהיא המקור היחיד לזכויות הקהילה כיום, ומגיעה לאיומים ממשיים בפגיעה בחיי אדם במצעדים. זאת הסתה שמתחילה מהראש ומחלחלת עד הרצח הבא. הסתה של ממשלה שמרנית קיצונית שצריכה להיעלם מחיינו בהקדם", כתבה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הלהטבים בקושי 3% מהאוכוליסיה והשיפחה מזדעזעת , אבל כנג
    נו מה 05/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנגד החרדים שותקת השיפחה
    סגור
  • 1.
    את
    מכוערת 05/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תיעלמי הרבה לפני כולם
    סגור