בארץ

פרשת הברחת הסמים בנתב"ג: שתיים מהצעירות ישוחררו ממאסר

בית המשפט החליט לקבל את המלצת עובדות שירות המבחן של שירות בתי הסוהר: עידן צאובר וארבל מזרחי ישוחררו ממעצר ויועברו למוסד טיפולי לגמילה מסמים
מערכת ice |  2
הצעירות החשודות בהברחת קוקאין (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
עידן צאובר וארבל מזרחי, שתיים מהצעירות שנעצרו לאחר שנתפסו עם סמים בשווי של 25 מיליון שקל, ישוחררו ממעצר ויועברו למוסד טיפולי לגמילה מסמים. השתיים יצטרפו לאוראל בן חיים וללי פוני שנמצאות גם הן במוסד מסוג זה.
השופט ששפט את הבנות בעבר קיבל תסקיר חיובי מעובדות שירות המבחן של שירות בתי הסוהר שהגיעו לכלא כדי לבחון את ההתקדמות של השתיים. לאחר החלטה זו, נראה שארבע הצעירות לא ירצו עונש מאסר בפועל וישתקמו במוסדות שונים לגמילה מסמים.
כזכור, הפרשה התחילה כאשר יחידת המשטרה 747 עצרה בנתב"ג את ארבע הצעירות בחשד לבלדרות של יותר מ-15 ק"ג של סמים מסוג קוקאין וקטמין ארצה. תחילה, ביהמ"ש האריך את מעצרן ועצר גם שני גברים מגרמניה בחשד לסיוע. 
בכתב האישום המקורי נכתב כי: "לקראת הטיסה חזרה, הנאשמות חילקו את הסמים ביניהן בערך באופן שווה, וכפי שתוכנן, ב-15.1 נחתו בטיסות נפרדות מברלין, כשסך הכול הן מחזיקות בכ-12 ק"ג קוקאין בשווי של בין 1,933,760 ל-2,296,340 שקלים וקטמין במשקל של כ-2 ק"ג ששוויו מוערך בין 133,440 ל-177,920 שקלים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בתי המישפט בארץ
    גלי 05/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתי המישפט שואפים לאפס תיפקוד.השופטים לא שופטים והעונשים לא מרתיעים.חבל על הסמן והכסא שאתם יושבים עליו.עצוב שזאת מערכת בית המישפט לאחר שאתם נשבעים צדק צדק תרדוף .לא צדק ולא נעלים .מושחתים כולם. לכו תלמדו מארצות הברית אך לשפוט .אתם חלשים .תרפו ולכו הביתה
    סגור
  • 1.
    לא בסדר
    פרח 05/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הנבלות האלה היו מהממות את הילדים שלנו שישבו כמה שנים בכלא. ממש משתלם להבריח סמים. שופטים הורסים את המדינה
    סגור