בארץ

חיל האוויר חדל תקיפה, בעקבות זיהוי של שני ילדים: צפו

"במהלך תקיפת מטרות של ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני ביממה האחרונה על ידי כלי טיס של צה״ל, זוהו שני ילדים בלתי מעורבים בטווח התקיפה. בעקבות הזיהוי, המטוס חדל את התקיפה", נכתב בחשבון טוויטר הרשמי של צה"ל עם פרסום התיעוד
מערכת ice | 
תקיפה צה"ל ברצועת עזה (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד)
אחד האתגרים הכי גדולים של צה"ל ומדינת ישראל כולה במהלך הסלמות ביטחוניות - הוא הקרב על התודעה התקשרותית בעולם, "מלחמת ההסברה". גם ב"מגן וחץ", אין חדש תחת השמש ובמקביל לחימה בשדה הקרב, מתקיים גם קרב במדיות השונות להציג את התמונה המדויקת והנכונה של האירועים.
הבוקר (חמישי), צה"ל שחרר תיעוד מדהים שמוכיח שוב - הצבא שלנו, מעבר ליכולותיו הגבוהות, הוא גם צבא מוסרי. בתיעוד ניתן לראות איך טייסת 200 של חיל האוויר חדלה את התקיפה על אחת המטרות בעזה, בעקבות זיהוי של שני ילדים בלתי מעורבים בקרבת המקום.
עם תחילת הסרטון, ניתן לשמוע בקשר את המילים "יש דקה להטלה", אך זמן קצר לאחר מכן, נאמר "יש פה ילד בחוץ, 40 מטר. שניים, חדל, חדל" ובמשך ווידוא כי המשימה בהשהיה "אנחנו בחדל, אור אדום".
 
התיעוד פורסם בחשבון טוויטר הרשמי של צה"ל וגם של חיל האוויר, תחת המילים: "במהלך תקיפת מטרות של ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני ביממה האחרונה על ידי כלי טיס של צה״ל, זוהו שני ילדים בלתי מעורבים בטווח התקיפה. בעקבות הזיהוי, המטוס חדל את התקיפה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה