בארץ

לפיד דוחק בנתניהו לסיים את המבצע בעזה

ראש האופוזיציה יאיר לפיד מפרגן להישגי נתניהו במבצע בעזה אבל חותר למסדר סיום: "יש תוצאות יפות, זה הזמן לארוז את האירוע"
דוד זולדן |  2
יאיר לפיד, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, תומר נויברג)
ראש האופוזיציה יאיר לפיד מפגין שביעות רצון מהמבצע בעזה ואומר בראיון לרשת ב' כי: "אין הישגים מידיים שמדינת ישראל זקוקה להם כרגע מהמבצע הזה וצריך לעצור עכשיו".
ראש האופוזיציה יאיר לפיד קרא בראיון לרשת ב' לעצור את המבצע הצבאי בעזה ואמר בין השאר: "המבצע מוצדק. לפני כמה ימים ירו מאה רקטות ובשביל לשקם את ההרתעה צריך להגיב. אין הישגים מידיים שמדינת ישראל זקוקה להם כרגע מהמבצע הזה. יש תוצאות יפות למבצע וצריך לעצור עכשיו".
לפיד מתייחס ליום ירושלים בשבוע הבא ולא קורא לקפל את הדגל: "מדינת ישראל לא שואלת ארגוני טרור אם אפשר לצעוד עם דגלים. מקווה שתהיה השגחה של רה"מ ושר הביטחון כדי לוודא שהשר לביטחון לאומי לא מפוצץ את האירוע בכוונה".
מבצע: 'מגן וחץ' לקראת סיום? חיל האוויר חיסל לפנות בוקר (חמישי) את עלי ע'אלי, מפקד הכוח הרקטי של הג'יהאד האסלאמי ברצועת עזה, בשעה ששהה בדירת מסתור בחאן יונס. בתקיפה חוסלו גם שני מחבלים ששהו עמו בדירת המסתור.
דובר צה"ל דניאל הגרי התייחס לחיסול בכיר הג'יהאד הלילה וסיפר: "עלי ע'אלי הוציא מטח רקטות לישראל אתמול ואנחנו צמצמנו את היכולות של הג'יהאד לשגר רקטות. בשלב זה אנחנו ממוקדים בהגנה ובהתקפה ומחכים להתפתחויות נוספות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מגן
    פרגי 05/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים כאלה אין להם בושה אתה תפסיק והם יהרגו אותך
    סגור
  • 1.
    שוב לפיד מוכיח טפשות ובורות
    שבי 05/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו צריכים להמשיך להכות באוייב עד שייכנע ויתחנן על חייו זה ההישג הנדרש בעיקר למען יראו כל האחרים שזוממים להשמידנו וייראו הבנת?? מר לפיד או שצריך לדבר לאט
    סגור