בארץ

טקס מצטייני ומצטיינות הנשיא יצא לדרך: מה מצפה לכם?

120 מצטייני ומצטיינות הנשיא יתארחו היום בבית הנשיא כחלק מחגיגות יום העצמאות ה-75 של מדינת ישראל. באירוע ישתתפו גם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון יואב גלנט, וראש המטה הכללי, רב אלוף הרצי הלוי
מערכת ice | 
דגלי ישראל (צילום pixabay)
נשיא המדינה יצחק הרצוג יארח היום (רביעי) את 120 מצטייני ומצטיינות הנשיא בבית הנשיא בירושלים. באירוע, שיקרא "75 לישראל - חוגגים עצמאות בבית הנשיא", ישתתפו גם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון יואב גלנט, וראש המטה הכללי, רב אלוף הרצי הלוי.
האירוע יועבר על ידי לירון ויצמן ואביב אלוש וישתתפו בו אסתר רדא, תמיר גרינברג, זהבה בן, רביב כנר, אלה-לי להב, אור עמרמי ברוקמן והלהקות הצבאיות. הטקס יחל במטס כבוד בהשתתפות מטוסי ומסוקי קרב של חיל האוויר. לאחר מכן הנשיא והרמטכ"ל יסקרו את כלל 120 המצטיינים והמצטיינות.
הנשיא הרצוג אמר בפתח נאומו כי: "אתם, 120 המצטיינות והמצטיינים, חיילות וחיילי צה"ל, מגיני ישראל ושומריה, תמצית החלום הזה", המשיך הנשיא הרצוג בדבריו - מול 120 החיילים המצטיינים. "בשם כל העם, אני רוצה לומר לכם – אני גאה בכם, אני אוהב אותכם, כולנו גאים בכם". הרצוג הוסיף כי "ישראל היא מדינה חזקה. ב-75 שנות תקווה ותקומה השגנו שורה ארוכה של הישגים, חלקם יוצאי דופן ופורצי דרך – גם בקנה מידה עולמי. לא היינו מצליחים לעשות את כל זה – אם לא היינו עושים את זה יחד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה