בארץ

אלמנת צה"ל: "לא אגיע לטקס, אני חוששת ממהומות"

חני כהן אורון, תושבת רמת השרון שבעלה נפל במלחמת יום כיפור, אמרה כי לא תגיע לבית העלמין בבאר שבע לאירוע בו צפוי לנאום השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר
מערכת ice | 
יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
על רקע המשבר בארץ סביב המצב הפוליטי, משפחות שכולות רבות הודיעו כי הן יעדרו מטקסי יום הזיכרון השנה. קרוב ל-8,000 משפחות פנו לארגון 'יד לבנים' בדרישה שפוליטיקאים ימנעו מלהגיע לטקסים כדי למנוע עימותים ומהומות. בנגידו להם, חני כהן אורון, תושבת רמת השרון שבעלה נפל במלחמת יום כיפור, אמרה כי לא תגיע לבית העלמין בבאר שבע לאירוע בו צפוי לנאום השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר.

"השנה לא אהיה בבית העלמין, לא אגיע. אני ממש פוחדת. ביום ראשון אסע עם בתי היתומה ועם הגיס שלי, האח שלו, נדליק נר ונבקש ממנו סליחה שהשנה לא נהיה איתו. הוא בלב שלנו כל הזמן, אבל שמה לא נהיה. אני פוחדת מהמהומות, רואה מה קורה במפגשים האקראיים או בהפגנות בין הצדדים. אני לא רוצה לראות את זה, זה חילול הקודש", אמרה חני ל"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין בקשת 12.
"מאוד קשה לי, ולא רק בימים האחרונים - אלא שבועות רבים", סיפרה כהן אורון, "זה יום שהוא ממילא קשה, וקשה לנו לא רק ביום הזה - אלא כל השנה. כשאני מגיעה לבית העלמין ביום הזה, זה לא רק בשבילי, אני מרגישה הזדהות מכל עם ישראל".
"אלא שבחודשים האחרונים הפכתי להיות אנרכיסטית, עוכרת ישראל, מוגלה. מה לא אמרו? אני מקבלת הערות איומות ומחרידות, לצערי לא רק מהצייצנים ומאלה שעם האצבע על המקלדת, אלא גם מנבחרי ציבור. את נבחרי הציבור האלה אני ממש לא רוצה לראות שם. אם זה מה שהם חושבים עליי, מה יש להם לעשות שם ביום הזה?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה